مدیر کل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان گفت: تا افق 1400 وزارت ورزش و جوانان با همکاری سایر وزارتخانه‌ها نسبت به راه‌اندازی 4 هزار تشکل مردم‌نهاد اقدام خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، سجاد سالک در حاشیه نشست با مسئولان سمن‌های فعال استان اردبیل در جمع خبرنکاران اظهار کرد: یکی از رویکردهای اصلی وزارت ورزش و جوانان تقویت و توسعه فعالیت‌های سمن‌ها در حوزه‌های مرتبط با جوانان و ورزش است که در این زمینه برنامه‌ریزی‌ها و هدفگذاری‌ها به شکل درست و صحیح انجام می‌شود.
وی موضوع فرهنگسازی را به عنوان یکی از مولفه‌های توسعه فعالیت‌های جوانان در عرصه‌های مختلف یادآور شد و خاطرنشان کرد: نسل جوان ما امروز با بهره‌گیری از ابزارهای نوین اطلاع‌رسانی و رسانه‌ها می‌توانند بهترین شرایط را برای توسعه و تقویت فعالیت‌های فرهنگی ایجاد کنند.
مدیر کل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان افزود: جوانان ما باید در عرصه‌های مختلف کنش‌گرایانه عمل کنند و با نقش‌آفرینی در حوزه‌های مختلف وظیفه و رسالت تاریخی خود را انجام دهند.
سالک اهمیت تشکیل سازمان‌ها و تشکل‌های مردم نهاد را با محوریت جوانان و در حوزه‌های مختلف یادآور شد و بیان کرد: هیچ جامعه‌ای با حرکت‌ها و اقدامات فردی به جائی نرسیده است بلکه در سایه حرکت‌ها و اقدامات منسجم و وحدت‌گونه است که بسیاری از موفقیت‌ها به دست می‌آید.
وی گفت: یکی از رموز توسعه غرب جدی گرفتن تشکل‌ها، مجموعه‌های غیردولتی، سندیکاها و رغبت به فعالیت‌های داوطلبانه است که متاسفانه در کشور ما این شرایط چندان مطلوب به نظر نمی‌رسد.
مدیر کل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان از سمن‌ها به عنوان دیدبانان جامعه یاد کرد و افزود: امیدواریم با مشارکت همین سمن‌ها کارهای داوطلبانه و عام‌المنفعه در جامعه ما شکل گسترده‌ای به خود گرفته و وضعیت به مراتب مناسب‌تری را در حوزه تحولات اجتماعی، فرهنگی و حتی سیاسی شاهد باشیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.