به گزارش ایرنا ، آیت‌ الله محمدرضا ناصری، عصر روز شنبه در شورای هماهنگی ایثارگران یزد با بیان اینکه استکبار جهانی ، جنگ اقتصادی و روانی علیه انقلاب اسلامی را در دستور کار خود قرار داده افزود: باید از تمام ظرفیت های مردمی برای حل مسائل و توسعه کشور استفاده کرد.
وی ادامه داد: ارتباط قوی مسئولان و مردم ، داشتن مدیریت جهادی و روحیه انقلابی برای حل معضلات فرهنگی و اقتصادی که توسط دشمنان ایجاد شده است قابل حل است و مشکلی نیست.
امام جمعه یزد تصریح کرد: گرفتن روحیه انقلابی و جهادی از نسل جوان جزو برنامه های مهم دشمنان علیه کشور است و بصیرت مردم و مسئولان توطئه ها را خنثی می کند.
ناصری با اشاره به اینکه باید در ساخت قطعات و لوازم یدکی تلاش بسیار زیادی انجام شود خاطر نشان کرد: وابستگی به کشورها برای تامین قطعات و لوازم یدکی در صنایع مختلف مناسب نیست.
همچنین مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با اشاره به فعالیت شورای ایثارگران به برخی اقدامات انجام شده برای ارائه خدمات به جامعه هدف اشاره کرد.
احمد ابراهیمی افزود: فعالیت های فرهنگی و برگزاری یادواره شهدا با همکاری مردم و خانواده ها محور برنامه های این نهاد در یزد است .
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت سه هزار و 850 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است .
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.