به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی روز دوشنبه در همایش سالگرد تشکیل کمیته های سابق انقلاب اسلامی افزود: تمام اقشار جامعه که برای این انقلاب زحمت کشیده اند از اجر معنوی و اخروی برخوردار می شوند.
وی ادامه داد: اعضای کمیته انقلاب اسلامی به عنوان پیشگامان انقلاب از درجه بالاتری برخوردار هستند زیرا در مواقع حساس با پیش قدمی در کار خیر مسئولیت قبول کردند و به صورت استوار ایستادگی کردند.
امام جمعه خوی و فرمانده سابق کمیته انقلاب آذربایجان غربی نیز در این همایش اظهار کرد: 90 عملیات توسط حجت الاسلام و المسلمین شیخ غلامرضا حسنی و کمیته انقلاب در مناطق مختلف آذربایجان غربی صورت گرفته است و این رشادت ها باید به نسل جوان و نسل های آینده منتقل شود.
حجت الاسلام سیدرضی شکوری ادامه داد: مهمترین هدف امروز ما باید آکاهسازی جوانان باشد تا بتوان راه شهدا و امام شهدا را ادامه داد و نسل جدید بداند برای این انقلاب روزهای تلخ و شیرینی اتفاق افتاده است.
وی افزود: دشمنان این نظام و این کشور در تلاش هستند تا مردم را نسبت به نظام دلسرد کنند و به گونه ای به آنها القا کنند که انقلاب موفق نبوده است و این امر باید کنترل شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی در ادامه این همایش گفت: باید جوانان بدانند که این انقلاب با مبارزه به دست آمده و با مبارزه حفظ شده و با مبارزه به مسیر خود ادامه می دهد.
مهدی فعال ادامه داد: پاسداران کمیته انقلاب به عنوان حماسه آفرینان این مرز و بوم مطرح هستند و توانسته اند انقلاب اسلامی را تا به امروز به درستی هدایت و راهبری کنند.
به گزارش ایرنا در ادامه این مراسم بهمن فاسونیچی و عرب خدایی به عنوان اعضای کمیته انقلاب به خاطره گویی پرداختند.
کمیته‌ انقلاب اسلامی جزو اولین سازمان‌هایی بودند که پس از انقلاب در 23 بهمن 1357 پس از پیام امام خمینی (ره) تأسیس شد، این سازمان پس از تصویب قانون تشکیل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در سال 1370، با شهربانی و ژاندارمری ادغام و سازمان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تأسیس شد.
8135/ 2093
** خبر: شهین بیدادرس ** تنظیم کننده: توحید محمودپور** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.