به گزارش ایرنا، نصرت الله لطفی روز پنج شنبه در مراسم گلباران محل جلوس حضرت امام خمینی(ره) در بهشت زهرا(س) افزود: دشمنان نظام اسلامی به وسیله ابزارهای نوین ارتباطی و ایجاد جنگ نرم با نهایت ذلت تلاش می کنند تا مردم ارزش های انقلاب و اسلام را فراموش کنند.
وی اظهار کرد: دهه فجر در طول سال تنها فرصت مناسبی است که می توان همه اقشار جامعه را با اهداف والای انقلاب آشنا و به این وسیله تا حدودی نقشه ها و توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرد.
وی ادامه داد: امسال که در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم باید در راستای تبیین کارآمدی نظام دینی، دستاوردهای بی بدیل نظام برآمده از انقلاب اسلامی تلاش کنیم تا نسل چهارم انقلاب به خوبی به ارزش و جایگاه نظام اسلامی پی برد.
لطفی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در قالب 24 کمیته در رده های استانی و شهرستانی برنامه های متنوع فرهنگی، تبیین گفتمان انقلاب و دستاوردهای آن را برنامه ریزی کرده است، یادآور شد: انقلاب در آستانه چهلمین سالگرد و در حال تکامل بلوغ خود است از همین رو باید مردم به صورت ویژه از دستاوردها آن آگاه شوند تا بصیرت لازم را برای حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن بدست آوردند.
وی راهپیمایی 22 بهمن امسال را حساس تر از سال خای گذشته دانست و عنوان داشت: امسال دشمنان قسم خورده انقلاب با توجه به برخی اعتراضات اقتصادی به حق مردم طمع ویژه ای به این روز دارند که باید مردم فهیم، وظیفه شناس، زمان شناس و بصیر ایران اسلامی با حضور حماسی خود در این راهپیمایی مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بزنند.
لطفی در ادامه با بیان اینکه حاکمیت و مردم ایران در طول چهل سال گذشته همواره همراه و همدل بوده اند گفت: مسئولان کشور باید مردم را باور داشته باشند و خواسته ها و نیازهای به حق مردم را که با هنجارها و ارزش های انقلاب اسلامی همخوانی دارد ،برآورده کنند.
وی تصریح کرد: مسئولان کشور به معنی واقعی کلمه خادم مردم باشند و در سیاستگذاری ها، برنامه ریزی ها و همچنین در ارتباط و تعامل با سایر کشورهای جهان و دپیلماسی از آرمان ها مردم و انقلاب فاصله نگیرند.
در ادامه این برنامه پرشکوه مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) گفت: بهشت زهرا(س) با جای دادن 34 هزار شهید دفاع مقدس و انقلاب یکی از مقدس ترین مکان های ایران اسلامی محسوب می شود و همچنین این مکان تاریخی اولین محل فرماندهی حضرت امام خمینی(ره) پس از پیروزی انقلاب است.
سعید خال 12 بهمن را روزی سرنوشت ساز و تاریخ ساز برای ملت ایران دانست و افزود: سی و نه سال پیش حضرت امام خمینی(ره) پس از سال ها تبعید برای اولین بار به کشور بازگشت و سخنرانی ایشان در بهشت زهرا(س) نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی شد.
جایگاه جلوس امام خمینی(ره) در سخنرانی 12 بهمن سال 57 در بهشت زهرا(س) همزمان با سالروز ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به میهن و آغاز جشن های دهه فجر امروز(پنجشنبه) با حضور گسترده و باشکوه مردم، خانواده های معزم شهدا، ایثارگران و مسئولان از جمله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) گلباران شد.
به گزارش ایرنا، امام خمینی(ره) بعد از 15 سال تبعید ظالمانه دیکتاتور پهلوی در یوم الله 12 بهمن 1357 به میهن اسلامی بازگشت و بلافاصله پس از استقبال تاریخی ملت ایران به سمت بهشت زهرا(س) حرکت کرد.
3218/6003
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه ** انتشار: روح الله صائب
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.