به گزارش ایرنا؛ آیت الله مصطفی علماء روز یکشنبه در نشست با معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان افزود: اسلام اهمیت ویژه‌ای برای بانوان در جامعه قائل است و باید تلاش کنیم که دختران و زنان ما با فطرت سلیم اسلامی تربیت و پرورش یابند.
او ورزشکاران را سفیران فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور دانست و گفت: ورزشکاران ما با روحیه پهلوانی و با اخلاق و آداب اسلامی تفکر و مرام ملت ما را به جهانیان نشان می دهند و فرهنگ غنی ایرانی اسلامی را در جهان تبلیغ می‌کنند.
وی با بیان اینکه امروز نسل جوان ما نیازمند مدیریت اسلام زلال است، اظهار کرد: همواره به مسئولیا ورزش در استان پیشنهاد کرده‌ایم فضای مسجد و حسینیه ها می تواند در اختیار ورزش قرار بگیرد تا هم فضای فیزیکی این اماکن مورد استفاده قرار بگیرند و هم ورزشکاران ما از فضای معنوی این مکان‌ها بهره ببرند.
وی تاکید کرد: باید به ورزشکاران به ویژه ورزشکاران معلول رسیدگی و توجه بیشتری شود و در آنها امید و انگیزه بیشتری ایجاد کرد.
همچنین در این نشست معاون امور بانوان وزیر ورزش و جوانان نیز با تبیین وضعیت ورزش بانوان در استان کرمانشاه گفت که بحمدالله اتفاقات خوبی در زمینه ورزش بانوان در استان افتاده است و بانوان کرمانشاهی افتخارات زیادی کسب کرده اند و تلاش می‌شود سهم کرمانشاه در تقسیم برنامه‌ها و اعتبارات کشوری غنی تر و پر بار تر شود.
در استان کرمانشاه بیش از 30 هزار بانوی ورزشکار به صورت بیمه شده در 48 هیات ورزشی مشغول به فعالیت هستند.
3033خبرنگار و انتشار دهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.