به گزارش ایرنا امیر رضا خادم روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران استان خراسان شمالی بر تشویق بخش خصوص برای مشارکت در حوزه ورزش تاکید کرد و گفت: وزارت ورزش و جوانان بنیه مالی قوی ندارد باید از دستگاه های دیگر و بخش خصوصی در این راستا کمک بگیریم و حامی برای این حوزه جذب کنیم.
وی افزود: بخش خصوصی نیز باید مورد حمایت دستگاه ها قرار گیرد تا انگیزه برای فعالیت بیشتر در این حوزه داشته باشد.
معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: جذب بخش خصوصی و سرمایه گذار باید در دستور کار قرار گیرد، هم اکنون به سرمایه گذار به عنوان موقعیت کوتاه نگاه نکنیم.
خادم اظهار کرد: نباید با اقدامات نادرست باعث از بین بردن انگیزه سرمایه گذاران در حوزه ورزش شویم، موفق نبودن یک سرمایه گذار در این بخش باعث دور شدن سرمایه گذاران خواهد شد.
وی بدون اعلام تعداد پروژه های نیمه تمام در حوزه ورزش در سطح کشور گفت: هم اکنون بسیار مشتاق سرمایه گذاران بخش خصوصی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام هستیم.
معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه تعداد سمن ها در دولت یازدهم نسبت به دولت دهم از رشد چند برابری برخوردار بوده است گفت: در 15 سال گذشته به سمن ها کم توجهی شده بود که در دولت یازدهم این امر مورد توجه قرار گرفت.
خادم بر حمایت معنوی از سمن ها توسط دستگاه های دولتی تاکید کرد و افزود: در آینده تصمیم گیری ها بر عهده سمن ها است و همچنین در جامعه نیزتاثیر گذار خواهند بود.
وی اظهار کرد: افزایش سمن ها از نظر کمی داشته ایم هم اکنون کیفیت در دستور کار است اما هنوز در برخی از شهرستان ها این امر مورد غفلت قرار گرفته است.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.