به گزارش ایرنا ، رامین معبودی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: روستاهای شبلی اردبیل، اکبر داود بیله سوار، قشلاق ساری قویی پارس آباد، اوجور سرعین، لعمه دشت خلخال، گلیجان کوثر، سلاله گرمی، مشیران، کنچوبه و مجنده شهرستان مشگین شهر، دهستان حور نمین و روستای ایرنجی نیر روستاهایی است که هلال احمر استان در قالب کاروان سلامت خدمات داد.
وی با اشاره به تعداد پزشکان اعزام شده به این روستاها تشریح کرد: در این کاروان ها 5 پزشک متخصص، 3 دندانپزشک، 15پزشک عمومی و 56 پیراپزشک حضور داشته و به مردم روستاها خدمات ارائه می کردند.
معبودی با اشاره به اینکه 2 هزار و 408 نفر از خدمات جمعیت هلال احمر استان اردبیل بهره مند شدند، اظهار داشت: در این کاروان ها علاوه بر ارائه خدمات دارویی و درمانی رایگان، اجرای طرح نیابت، دیدار با خانواده معظم شهدای و سالمندان، برگزاری دوره های آموزش همگانی کمک های اولیه، توزیع بسته های بهداشتی و حضور تیم سحر از دیگر فعالیت های کاروان های سلامت بود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه ارزش ریالی دارو و خدمات ارائه شده در این کاروان ها بیش از 838 میلیون ریال بوده ، گفت: کاروان های سلامت با هدف بهبود و ارتقای سلامت مردم مناطق محروم به روستاها اعزام می شوند.
معبودی افزود: کاروان های سلامت در طول سال نیز به مناطق محروم و روستاهای کم برخوردار اعزام شده و خدمات ارائه می کنند.
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.