معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: آمادگی نیروهای امدادی هلال احمر استان اردبیل در سطح بسیار عالی قرار دارد و این آمادگی در امدادرسانی به حادثه‌دیدگان استان‌های همجوار و غرب کشور به عینه مشاهده شد.  
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، بهروز ندایی در مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید هلال احمر استان اردبیل اظهار کرد: وظایف جمعیت هلال احمر در سطح ملی و بین‌المللی بسیار شگرف است و عمل به این وظیفه در استان اردبیل از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده است.
وی خاطرنشان کرد: نقش اصلی جمعیت هلال احمر استان اردبیل در امدادرسانی به حادثه‌دیدگان غرب کشور برجسته بود به طوری که نیروهای ههلال احمر بیش از سه ماه در این مناطق نیروهای خود را مستقر کرده و به هموطنان آسیب دیده امدادرسانی کردند.
معاون امور عمرانی استاندار اردبیل وظیفه هلال احمر را نسبت به سایر نهادها برجسته و متفاوت اعلام کرد و گفت: حضور به موقع در زمان حوادث و اولین ساعات بروز بلایای طبیعی از نقاط بارز جمعیت هلال احمر استان اردبیل است که این نقش در زلزله اهر – ورزقان به خوبی بارز بود.
ندایی گفت: در بازدیدی که در امکانات جمعیت هلال احمر داشتیم خوشبختانه وضعیت استان اردبیل در حد مطلوبی است و آمادگی هلال احمر استان اردبیل در رده بسیار بالایی قرار دارد.
وی هلال احمر را یک نهاد مردمی اعلام کرد و از سرپرست جدید استان خواست؛ تا نسبت به ارتقای آموزش امدادگران در استان بیش از گذشته اقدام کنند.
در ادامه این جلسه معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر کشور نیز در سخنانی توجه جدی به بعد آموزش در هلال احمر را یادآور شد و بیان کرد: اصلی‌ترین راهبرد ما در جمعیت هلال احمر تربیت نیروهای آموزش دیده و در کل کشور با هدف کاهش آسیب‌ها و مخاطرات طبیعی آموزش و پژوهش را در راس کار قرار دادیم.
شریفی با بیان اینکه ما ماموریت‌های و فعالیت‌های خود را در جمعیت هلال احمر فرابخشی می‌دانیم، خاطرنشان کرد: افزایش دانش و ارتقای آموزش‌های علمی و تخصصی در راس فعالیت‌های ما قرار گرفته که در این راستا نیازمند سرمایه‌گذاری‌های جدی هستیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.