سعید جوادزاده روز یکشنبه افزود: کانون غنچه های هلال احمر یکی از کانون های معاونت امور جوانان است که با هدف ترویج و نهادینه سازی فضائل اخلاقی ، فرهنگ نوع دوستی ، انسجام اجتماعی و آشنایی نونهالان گروه سنی 5 تا 7 سال با اصول و اهداف جمعیت هلال احمر و فعالیت های امدادی و بشر دوستانه تشکیل شده است.
وی با بیان اینکه کانون غنچه های هلال در 81 مهد کودک و مرکز پیش دبستانی استان اردبیل فعالیت می کند، تشریح کرد: در این کانون ها حدود یک هزار نفر عضو هستند که بر اساس ارزیابی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر موفق به کسب رتبه عالی در اجرای فعالیت های ابلاغی و ابتکاری در سال 95 شده است.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی هلال احمر اردبیل ، جوادزاده همچنین با اشاره به وظایف اعضای کانون غنچه های هلال افزود: حضور مستمر و شرکت فعال در برنامه های کانون اعم از آموزش ، اجرای سرود و نمایش و شرکت در اردوهای مناسبتی از وظایف این کانون ها است.
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: حضور در طرح راهنمایی مسافران نوروزی ، برنامه های روز معلم ، هفته هوای پاک ، هفته کاهش بلایای طبیعی و مناسبت های دیگر از جمله فعالیت های کانون غنچه های هلال جمعیت هلال احمر استان اردبیل می باشد.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.