به گزارش خبرگزاری تسنیم از قرچک، حسین کتابدار مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران در دیدار با مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان قرچک در محل فرمانداری با اشاره به راه‌اندازی جمعیت هلال احمر این شهرستان اظهار داشت: تجهیزات لازم به منظور راه‌اندازی این شعبه با مساعدت و پیگیری‌های هلال احمر استان و موافقت جمعیت هلال احمر کشور در نظر گرفته شده است.

در ادامه این جلسه مسعود مرسلپور نیز تصریح کرد: راه‌اندازی جمعیت هلال احمر شهرستان قرچک را با توجه به جمعیت این شهرستان ضروری دانسته و قول مساعد داد تا تمام امکانات شهرستانی برای راه‌اندازی این مهّم را بسیج کند.

وی با اشاره به نیاز شهرستان قرچک به استقرار جمعیت هلال احمر و پایگاه‌های امدادی افزود: با توجه به روند پرشتاب توسعه شهرستان قرچک، جمعیت رو به رشد منطقه، موقعیت جغرافیایی و نزدیکی به پایتخت می‌طلبد که مسئولان هلال احمر نسبت به این امر اهتمام جدی داشته باشند.

فرماندار شهرستان قرچک خاطرنشان کرد:‌ایجاد زیرساخت‌ها و وجود پایگاه‌های امدادی مستقل برای جمعیت هلال احمر در سطح شهرستان از اولویت‌های این منطقه محسوب می‌شود.

گفتنی است در این دیدار مسائل و موضوعات مختلفی پیرامون راه‌اندازی جمعیت هلال احمر شهرستان قرچک مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 613391
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.