مهدی ولی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: این تعداد سبد کالا به ارزش اقتصادی 64 میلیارد و 800 میلیون ریال بین خانوارهای نیازمند، زنان سرپرست خانوار و بیماران صعب العلاج استان گیلان توزیع شد.
وی افزود: این کمک ها با مشارکت 225 نفر از اعضاء ، داوطلبان، خیرین و کارکنان جمعیت هلال احمر استان گیلان با اختصاص بخشی از حقوق خرداد ماه آنها توزیع شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان خاطر نشان کرد: همچنین 15 سفره مهربانی افطار در مناطق کم برخوردار و محروم برای نیازمندان برپا شد که ارزش آن نزدیک به 180 میلیون ریال است.
وی بیان داشت: همچنین در ایام ماه مبارک رمضان شش هزار و 750 واحد خون توسط کارکنان، اعضا و داوطلبان هلال احمر استان گیلان اهدا شده است.
طرح ملی همای رحمت همزمان با ماه مبارک رمضان با بهره گیری از باورهای فرهنگی و دینی، حس نوعدوستی با مشارکت افراد خیر و نیکوکار به منظور کمک به افراد نیازمند و کم برخوردار به اجرا درآمد.
بر اساس آخرین آمار، جمعیت هلال احمر استان دارای بیش از هفت هزار داوطلب و عضو است که در چهار گروه هدایت ، حمایت ، مشارکت و مهارت با هلال احمر همکاری می کنند.
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.