سید محمد رضا موالی زاده روز سه شنبه در حاشیه سفر به آذربایجان غربی و در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ایران اسلامی از ظرفیت بالای وفاق اجتماعی برخوردار است و ملت ایران در برهه های مختلف و از آغاز شکل گیری انقلاب اسلامی تاکنون همواره وفاق اجتماعی خود را حفظ کرده اند.
وی تقویت مباحث مدنظر رهبر معظم انقلاب را از دیگر اولویت های مهم شورای فرهنگ عمومی کشور بیان کرد و گفت: نشاط و امید باید در جامعه تقویت شده و نسل جوان به آینده خود امیدوارتر شود.
موالی زاده به نقش اقتصاد در بهبود شرایط روحی جوانان اشاره و اضافه کرد: وقتی تولید رونق بگیرد، امیدواری جوانان بیشتر می شود، روابط مردم و مسوولان تقویت می شود و بدون تردید این وضعیت دشمنان را مایوس خواهد کرد.
دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور افزود: دشمنان انقلاب تلاش می کنند تا ملت ایران را از مسیر اصلی خود خارج کرده و آنان را نسبت به انقلاب و نظام بدبین کنند در حالی که انقلاب اسلامی وارد 40 سالگی خود می شود و دستاوردهای بی شماری دارد.
وی افزود: گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی، تقویت فرهنگ کار جمعی، مدیریت مصرف، حمایت از کالای ایرانی، مصرف کالای ایرانی و تلاش برای استانداردسازی کالاها از جمله اقداماتی است که می تواند ایران اسلامی را پیش از پیش به قله ترقی برساند و شورای فرهنگ عمومی نیز در این زمینه ها سیاستگذاری خواهد کرد.
موالی زاده اضافه کرد: اولویت مهم شورای فرهنگ عمومی پرداختن به فرهنگی است که موجب برون رفت جامعه از شرایط فعلی اقتصادی می شود.
به گزارش ایرنا حضور در جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان غربی، دیدار با استاندارآذربایجان غربی، حضور در نشست خبری از جمله برنامه های سفر دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور به ارومیه بود.
شورای فرهنگ عمومی کشور 10 هزار نفر در سراسر کشور عضو دارد.
3072/8135
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.