به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز سه شنبه در آیین گرامیداشت سالروز قیام 15 خرداد 42 در مسجد شهید حر خسروی این شهر افزود: امام راحل فرمودند رمز پیروزی انقلاب وحدت کلمه است که دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام و ناامید خواهد کرد.
وی اظهارکرد: 15 خرداد 42 یکی از روزهای فراموش نشدنی و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و نظام و روز قیام خونین مردم برجان کفی است که برای اسلام به میدان آمدند تا سلطه طاغوتیان را برچینند.
امام جمعه گناوه با بیان اینکه عوامل متعددی در قیام 15 خرداد و انقلاب اسلامی نقش داشتند، گفت: اسلام و امام راحل از عوامل مهم و اصلی این دو رویداد تاریخی قلمداد می شوند که ارمغان آن فروپاشی نظام 2500 شاهنشاهی، رهایی ملت از ظلم و استبداد و به ثمر نشستن انقلاب در بهمن 57 بود.
وی اظهارکرد: معمار کبیر انقلاب، اقتدار، استقلال و آقایی را برای ملل جهان بویژه ملت ایران به ارمغان آورد.
رکنی حسینی با اشاره به اینکه عشق و علاقه مردم به امام راحل و انقلاب به چند عنصر مهم ارتباط دارد، گفت: ایمان به خدا و عمل صالح امام راحل، از ملاک و معیارهای مهم است که باعث شد تا خدا محبت این عالم بزرگ جهان را در قلب مردم رار دهد که با گذشت 29 سال از ارتحال ایشان هنوز باقی است.
امام جمعه گناوه بیان کرد: آنچه در برهه کنونی که کشور در برابر توطئه های دشمنان به آن نیاز دارد و رهبر معظم انقلاب نیز بر آن تاکید کردند وحدت و همدلی و پرهیز از دودستگی و دوقطبی بودن است.
وی افزود: مردم باید هوشیار و آگاه باشند که دشمن برای رسیدن به اهداف خود نه تنها ملت و انقلاب و نظام را نشانه گرفته بلکه اعتقادات ما را نیز مورد هجمه قرار داده است.
امام جمعه گناوه گفت: خط انقلاب اسلامی، خط حضرت علی (ع) است و اگر آگاه و هوشیار نباشیم عمروعاص ها و معاویه ها درصدند که به انقلاب و نظام ضربه وارد کنند.
وی بیان کرد: مردم غیور و سلحشور ایران اسلامی به برکت مولای متقیان حضرت علی (ع) بیدار و هوشیارند و اجازه نخواهند داد که دشمنان به اهدافشان نایل شوند.
6164/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.