به گزارش روز شنبه استانداری خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان در این پیام، ضمن تسلیت سالگرد رحلت بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران و قیام خونین 15 خرداد آورده است : بدون تردید 14 خرداد ماه یکی از غمبارترین روزهای تاریخ ایران اسلامی است که ملت بزرگ ایران در فراق بزرگ مرد تاریخ این انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به سوگ نشستند.
وی گفت : مردم غیور و قدرشناس ایران عشق و اراده خالصانه خود را در مراسم تشییع پیکر مطهر رهبر فقید خود به جهانیان نشان دادند تا آن مراسم یادمانی از تجلی وحدت و یکپارچگی مردم ایران در پاسداشت عشق و علاقه‌ امت به امام خود باشد.
وی اظهار کرد : امام که خود را همیشه خادم مردم می‌دانست و مردم ایران با رهبری حکیمانه این بزرگ مرد، برای همیشه کاخ طاغوتیان را در این سرزمین درهم شکستند و دست استکبار را از سرمایه‌های این خاک سرافراز کوتاه کردند.
وی در این پیام افزوده است : امروز نیزدر شرایط حساس منطقه ای و بین المللی، پاسداشت نام، یاد، روش و منش بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهدا و آرمان‌های بلند آنان و حفظ، تداوم و انتقال آن به نسل‌های آینده‌ انقلاب بسیار مهم است .
در این پیام آمده است: مطالعه، تحقیق و تلاش مضاعف اقشار مختلف جامعه بویژه علما، استادان، اصحاب قلم و هنرمندان در جهت معرفی و تبیین راه امام ( ره ) ضروری می باشد.
وی ابراز امیدواری کرد : ملت ایران بویژه جوانان این مرز و بوم با تأسی به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند رهبر کبیر انقلاب و شهدای والامقام کوشا بوده و رهروشایسته‌ای برای ادامه‌ راه امام (ره) و شهدا باشند.
وی در این پیام از مردم دعوت کرده تا در ادامه از مردم دعوت کرد تا در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) که در هر شهر و روستا برگزار می شود حضور گسترده یافته و یاد و خاطره آن حضرت و شهدای نهضت 15 خرداد 42را گرامی بدارند.
1906/6012 خبرنگار: فاطمه یوسفی** انتشار دهنده : علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.