به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان افزود: وظیفه ستاد و مجریان انتخابات این شهرستان دستورالعمل های ابلاغی و توصیه های رهبر معظم انقلاب است که در سرلوحه کاری قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: مشارکت گسترده مردم در پای صندوق های رای از توصیه و تاکیدات رهبرمعظم انقلاب باعث یاس دشمنان و اقتدار روز افزون نظام خواهد شد.
فرماندارگناوه افزود: مجریان انتخابات، حرکت در مدار قانون، عدالت و صیانت از آرای مردم و امنیت را در دستور کار خود قرار داده اند.
وی اظهارکرد: درطول 38 سال از عمر باشکوه انقلاب ازجمله دولت یازدهم خدمات گسترده ای به مردم ارایه شده و نباید آنان را نادیده بگیریم.
پاک نژاد گفت: مردم غیور و همیشه درصحنه ایران اسلامی بویژه این شهرستان دارای بلوغ سیاسی بالایی هستند و در روز انتخابات باحضور پرشور در پای صندوق های رای برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام خواهند افزود.
امام جمعه گناوه گفت: چشم همه جهانیان به 29 اردیبهشت دوخته شده و مردم غیور ایران با درایت، بصیرت و حضور خود دراین روز سرنوشت مملکت را نه فقط برای چهار سال بلکه سالیان سال به دست افرادی که بتوانند از حیثیت، دستاوردها و ارزش‌های انقلاب حفاظت و صیانت کنند، خواهند سپرد.
حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات امری بسیار مهم و از تاکیدات رهبر معظم انقلاب، دشمنان قسم خورده دین و نظام را مایوس و باعث خوشحالی دوستداران انقلاب می‌شود.
وی از نامزدها و هواداران آنان خواست تقوای الهی و اخلاق مداری را رعایت کنند و از تهمت و افترا به یکدیگر بپرهیزند.
امام جمعه گناوه با بیان اینکه خدمات چشمگیری در طول انقلاب به مردم انجام شده و نباید نادیده گرفته شود، گفت: انتقادات همراه با انصاف باشد و به گونه ای نباشد که همه خدمات نظام و انقلاب زیر سوال رود و این ظلم به نظام اسلامی است.‌
در این جلسه از 13 دستگاه اجرایی در زمینه رعایت تکریم ارباب رجوع، تجلیل بعمل آمد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.