به گزارش ایرنا حجت الاسلام سعید مهدوی امین روز دوشنبه در بیست و نهمین مراسم سالگرد رحلت امام خمینی(ره) در مسجد امام(ره) بروجرد افزود: امام خمینی(ره) حق بود و حقانیت امام باعث پیروزی انقلاب شد.
وی اظهار داشت: امام خمینی(ره) همه شاخصه های حق مانند علم، صداقت و عدالت را داشت و توانست ملت ایران را همراه خود کند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان پیروزی حق علیه باطل را وعده الهی خواند و افزود: امام خمینی(ره) با هدف وارد میدان شد و توانست باطل را سرنگون و حق را جایگزین کند.
وی با بیان اینکه برای شناخت حق باید بصیرت داشت، گفت: ملت ایران با گوش دادن به سخنان رهبری راه او که حق و حقیقت بود را شناخت و به سمت راه راست حرکت کرد.
حجت الاسلام مهدوی امین افزود: برای شناخت حق و پیروزی بر باطل باید هزینه بدهیم؛ گوش دادن به رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب راه راست و حق و حقیقت را به ما نشان خواهد داد.
وی اظهار داشت: برای ادامه راه انقلاب و پیروزی بر فتنه ها باید وحدت و اتحاد حول محور ولایت و رهبری را سر لوحه کارها قرار دهیم و دشمن را با دوری از تفرقه و اختلاف شکست دهیم.
وی افزود: امروز بیشتر از هر زمانی به وحدت و اتحاد حول محور رهبری نیازمند هستیم و باید با عملی کردن راهبرد اقتصاد مقاومتی بر جنگ اقتصادی دشمن غلبه کنیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: امروز اتاق جنگ دشمن در خزانه داری آمریکا است و آنان با صرف هزینه های کلان در صدد ضربه زدن به انقلاب و نظام هستند.
وی بیان کرد: امروز مدیریت جهادی و پیاده کردن راهکارهای اقتصاد مقاومتی می تواند انقلاب را از بحران اقتصادی نجات دهد و این موضوع با حمایت جدی از کالا و تولید ملی محقق می شود.
به گزارش خبرنگار ایرنا مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با حضور امام جمعه و فرماندار و فرماندهان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم بروجرد در مسجد امام(ره) بروجرد برگزار شد.
7190/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.