امام جمعه سلماس گفت: نهادها و ارگان ها از جمله استانداری، فرمانداری ها و شهرداری ها حمایت از کالای ایرانی را به عنوان استراتژی سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حجت الاسلام محمد موسوی در دیدار فرماندار و بخشداران تابعه سلماس در سال جدید با اشاره به نامگذاری سال 1397 با عنوان حمایت از کالای ایرانی توسط رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: سال جدید باید سال تبلیغ کالای داخلی باشد و دولت و مردم به ویژه بسیجیان، اساتید، مربیان، کارگران و کارمندان مخاطب اصلی فرمایش رهبر معظم انقلاب هستند.

وی بیان کرد: این موضوع باید در تمام مراکز آموزشی، ادارات و مساجد ترویج شود و باید به تولیدات داخلی در هر حوزه ای توجه کنیم.

مرتضی اصغری فرماندار سلماس نیز با تاکید بر این که حمایت از کالای ایرانی سرلوحه فعالیت ادارات باشد  افزود: این موضوع ضرورت تلاش بیشتر ازسوی مسئولان برای حمایت از کالای ایرانی را عیان می کند که از دغدغه های رهبری انقلاب نیز هست.

وی خاطرنشان کرد: تولید کنندگان داخلی نیز با نظارت ارگان های دولتی در این زمینه وظیفه دارند با بالا بردن کیفیت ساخت کالاهای تولیدی خود و ارائه تعهدات و ضمانت های فنی لازم، موجبات گرایش مردم به سمت خریدهای کالاهای تولید داخل را فراهم کنند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.