به گزارش ایرنا رضا حسینی شامگاه شنبه در جلسه مرکز خدمات سرمایه گذاری آذربایجان غربی افزود: شفافیت، جلوگیری از فساد، احترام به حقوق شهروندی، تسریع در روند توسعه، تکریم ارباب رجوع از جمله مهمترین اهداف راه اندازی این سامانه است و همه این موارد با دقت مورد بررسی قرار می گیرد.
وی ادامه داد: باید تمامی دبیرخانه‌های دستگاه‌های اجرایی به شبکه مرکز خدمات سرمایه گذاری استان و سامانه پنجره واحد متصل شود.
وی بیان کرد: در 10 روز آینده عملکرد دستگاه های اجرایی در بخش اتصال و استفاده از سامانه پنجره واحد سرمایه گذاری مورد ارزیابی قرار می گیرد.
معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی اضافه کرد: مهمترین هدف راه اندازی این پنجره واحد، ارائه خدمات به متقاضیان و سرمایه گذاران در کمترین زمان ممکن است و امیداریم روز به روز این روند سریع تر انجام شود.
حسینی بیان کرد: سامانه مربوط به پنجره واحد سرمایه گذاری و فهرست خدمات دستگاه های اجرایی در این سامانه آماده شده است و متقاضیان سرمایه گذاری می توانند در کمترین زمان خدمات مورد نیاز خود را از طریق آن دریافت کنند.
در این جلسه در خصوص نحوه ارائه خدمات از طریق پنجره واحد سرمایه گذاری بحث و تبادل نظر شد.
به گزارش ایرنا پنجره واحد سرمایه گذاری سامانه ای است که از طریق آن نمایندگان تام الاختیار دستگاه ها در سریع ترین زمان ممکن پرونده های مربوط به تقاضاهای سرمایه گذاری را رصد و نتیجه را ارائه می کنند.
تاکنون از 42 دستگاه اجرایی آذربایجان غربی، 28 دستگاه نسبت به تایید فرآیندهای مربوطه در سامانه پنجره واحد سرمایه گذاری اقدام کرده اند و 335 فرآیند در سامانه پنجره واحد سرمایه گذاری این استان به ثبت رسیده که 239 فرآیند مربوط به اخذ مجوز و 96 فرآیند نیز مربوط به استعلامات است.
8135/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.