به گزارش ایرنا رضا حسینی روز چهارشنبه در جلسه مرکز خدمات سرمایه گذاری آذربایجان غربی با موضوع بررسی پنجره واحد سرمایه گذاری افزود: شفافیت، جلوگیری از فساد، احترام به حقوق شهروندی، تسریع در روند توسعه، تکریم ارباب رجوع از جمله مهمترین اهداف راه اندازی این سامانه است و همه این موارد با دقت مورد بررسی قرار می گیرد.
وی اضافه کرد: مهمترین هدف راه اندازی این پنجره واحد، ارائه خدمات به متقاضیان و سرمایه گذاران در کمترین زمان ممکن است و امیداریم روز به روز این روند سریع تر انجام شود.
وی بیان کرد: با توجه به تلاش روزافزون برای جذب سرمایه های بیشتر در جهت توسعه آذربایجان غربی، هیچ بهانه ای در این مسیر از طرف مدیران دستگاه های اجرایی استان برای ارائه خدمات در بستر پنجره واحد قابل قبول نیست.
معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: سامانه مربوط به پنجره واحد سرمایه گذاری و فهرست خدمات دستگاه های اجرایی در این سامانه آماده شده و متقاضیان سرمایه گذاری می توانند در کمترین زمان خدمات مورد نیاز خود را از طریق آن دریافت کنند.
در این جلسه در خصوص نحوه ارائه خدمات از طریق پنجره واحد سرمایه گذاری بحث و تبادل نظر شد.
به گزارش ایرنا پنجره واحد سرمایه گذاری سامانه ای است که از طریق آن نمایندگان تام الاختیار دستگاه ها در سریع ترین زمان ممکن پرونده های مربوط به تقاضاهای سرمایه گذاری را رصد و نتیجه را ارائه می کنند.
2093/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.