به گزارش ایرنا، محمدجواد کولیوند عصر شنبه در نشستی با مدیران رسانه البرز، ایستادگی در مقابل بدعهدی امریکایی ها عامل موفقیت نظام اسلامی دانست و اظهار داشت: ما به دنبال مذاکره هستیم اما دشمن اعتقادی به مذاکره و پایبندی به تعهدات ندارد.
وی با تاکید بر اینکه دشمنان قدرت ایران اسلامی را در منطقه دیده اند، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها چاره ای جز احترام به حقوق کشورها ندارند و در این مسیر موفقیت با ملت ایران خواهد بود.
رییس کمیسیون شوراهای مجلس در ادامه با اشاره به بدعهدی آمریکا در قبال برجام و تلاش برای از بین بردن این معاهده بین المللی، گفت: برخی از کسانی که روزی تلاش می کردند برجام را بد جلوه دهند امروز تاکید دارند که باید در برجام بمانیم.
این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه ما توانستیم از این طریق از یک ایستگاه به ایستگاه بعدی برویم و موفقیت هایی را کسب کنیم، اظهار داشت: البته برخی مسایل نظیر موضوعات مالی و بانکی به برجام ربطی ندارد و به موضوعات و قوانین مالی بین المللی باز می گردد.
وی یافتن راه حل موثر برای مقابله با تهدید دشمنان را اقدام فوریت دار در شرایط فعلی دانست و با اشاره به اینکه حوزه هایی نظیر گردشگری باید به عنوان منبع درآمدپایدار برای کشور تلقی شود، اظهار داشت: دست اندازهای بسیاری در مقابل منبعی نظیر گردشگری وجود دارد که دستگاه های متولی باید در جهت رفع آن تلاش کنند.
کولیوند با تاکید بر اینکه دستگاه های تصمیم گیر متعدد هستند و سرمایه گذاران در پیچ و خم اخذ مجوزها گرفتار می شوند، گفت: قوانین مخل شرایط امروز باید اصلاح شود و قوانین مورد نیاز نیز باید برای سهل کردن مسیر سرمایه گذاری در بخش های مختلف تصویب شود.
این نماینده مجلس همچنین گفت: قوانینی نظیر رفع موانع تولید در مجلس به تصویب رسیده و با تایید شورای نگهبان به قانون مبدل شده و باید به طور کامل اجرا شود زیرا برای ایجاد اشتغال باید قوانین سهل شود.
1535/7411
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.