به گزارش ایرنا محمدمهدی شهریاری روز دوشنبه در دیدار با مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور در ارومیه افزود: این استان ظرفیت های زیادی برای سرمایه گذاری دارد و یکی از بهترین استان ها در زمینه تولید و عرضه لبنیات به شمار می رود.
وی با تاکید بر اینکه تاکنون در حد مطلوب در این استان سرمایه گذاری نشده اما زیرساخت های لازم فراهم شده است، افزود: سرمایه گذاری در بخش های مختلف و از جمله لبنیات در این استان ارزش افزوده مناسبی در پی خواهد داشت.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور نیز در این دیدار گفت: این صندوق درصدد است از حداکثر ظرفیت مجموعه های در اختیارش در صنایع شیر استفاده کند و از این طریق اشتغال زایی را افزایش دهد.
جمشید تقی زاده ادامه داد: آذربایجان غربی با توجه به نزدیکی به آسیای میانه از یک موقعیت بسیار مطلوب برای سرمایه گذاری برخوردار است.
وی اظهار داشت: اگر از سوی مسوولین استان زمین مناسبی در اختیار ما قرار بگیرد، این صندوق آمادگی دارد تا یک باشگاه نمونه کشوری برای بازنشستگان احداث کند.
به گزارش ایرنا در سایه تدبیر نماینده عالی دولت در آذربایجان غربی و معاونان وی، تمامی مجوزهای سرمایه گذاری در این استان از طریق سامانه پنجره واحد صادر می شود و مدیران دستگاه های اجرایی دخیل فعالیت صحیح پنجره واحد سرمایه گذاری را باید پیگیری کنند تا مشکلی در روند فعالیت این سامانه ایجاد نشود.
شفافیت، جلوگیری از فساد، احترام به حقوق شهروندی، تسریع در روند توسعه و تکریم ارباب رجوع از جمله مهمترین اهداف راه اندازی این سامانه است و همه این موارد با دقت مورد بررسی قرار می گیرد.
7125/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.