به گزارش ایرنا محمدمهدی شهریاری روز یکشنبه در آیین بزرگداشت روز شوراها و تجلیل از اعضای ادوار مختلف شوراهای اسلامی شهر ارومیه افزود: این شهر در آینده نزدیک می تواند به یکی از بهترین و پیشرفته ترین شهرهای کشور تبدیل شود و خود را به عنوان قطب گردشگری معرفی کند که در این راستا اعضای شورا و کارکنان شهرداری موثرترین نقش را دارند.
وی اضافه کرد: استانداری و مدیران دستگاه های اجرایی نیز در کنار اعضای شورای اسلامی سراسر استان هستند تا با هماهنگی و همدلی، گام های مثبت و اساسی برای رشد و توسعه استان برداشته شود.
وی تشکیل شوراهای اسلامی را بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: این نهاد مردمی در دوره اصلاحات در کشور راه اندازی شد و با وجود برخی اختلاف ها، زمینه توسعه و پیشرفت شهرهای مختلف را فراهم کرد.
استاندار آذربایجان غربی همبستگی در شورای اسلامی شهر ارومیه را ستود و اظهار کرد: به برکت همین اتحاد و همدلی، اقدامات خوبی در این شهر آغاز شده است که باید ادامه یابد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی نیز در این آیین توجه به موضوعات فرهنگی را در مدیریت شهری ارومیه خواستار شد و گفت: باید محیطی در سطح شهر ایجاد شود تا افراد متدین بتوانند رشد کنند و به بالندگی برسند.
حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی فضای بین شهردار و شورای اسلامی شهر ارومیه را خوب ارزیابی کرد و افزود: موضوعات مختلفی در راستای توسعه شهر ارومیه مورد توجه قرار گرفته که مفید بوده است.
شهردار ارومیه نیز بیان کرد: شهر ارومیه در افق 1404 به یک شهر فرهنگی، سالم، سبز، مجهز به حمل و نقل ریلی و فناوری اطلاعات و برخوردار از اقتصاد پویا تبدیل می شود و همه اعضای مدیریت شهری در تحقق این اهداف تاثیرگذار هستند.
محمد حضرت پور با قدردانی از تلاشگران به ویژه کارگران شهرداری در طول 6 سال گذشته، افزود: در این مدت اقدامات عمرانی بسیار قابل توجهی انجام شده که روند رو به رشدی را برای استان فراهم کرده است.
در این مراسم از اعضای چهار دوره شورای اسلامی شهر ارومیه و روسا و شهرداران چهار تجلیل شد.
امروز /9 اردیبهشت ماه/ در تقویم کشورمان به عنوان روز شوراها نامگذاری شده است.
8137/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.