به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدولی رضوی راد روز یکشنبه در نشست خبری هفته عقیدتی سیاسی سپاه پاسدارن در اراک، افزود: سپاه و بسیج حاصل ژرف نگری و محاسبات دقیق امام خمینی(ره) از آینده انقلاب اسلامی و حوادث و رخدادهای فراروی کشور و ملت ایران بود و این 2 نیروی انقلابی با تمام توان در راستای اعتلای نظام اسلامی برنامه ریزی و حرکت می کنند.
وی ادامه داد: فلسفه وجودی سپاه پاسدارن و نیروی مردمی بسیج کوشش شبانه روزی در راستای ظرفیت سازی در پاسخ به نیازهای انقلاب و کشور به ویژه در مقاطع حساس و خطیری که چالش و تهدیدی وجود دارد، است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی اظهار کرد: هفته عقیدتی سیاسی سپاه همزمان با سالروز شهادت آیت الله شهید مرتضی مطهری آغاز می شود و این تقارن فرصت مناسبی است که منش ها و آموزه های رفتاری استاد مطهری نیز نشر داده شود.
وی افزود: صلاحیت علمی، اخلاقی، رفتاری و شهامت در بیان حقیقت های جامعه، استاد مطهری را به یک اسطوره علمی و دانشگاهی در کشور تبدیل کرد به طوری که علاوه بر حوزه های علمیه، دانشگاه های نقاط مختلف کشور نیز برای این شهید والا مقام کرسی های مباحثه علمی و پژوهشی داشتند.
حجت الاسلام رضوی راد اظهار کرد: بیش از 140 عنوان برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران در نقاط مختلف استان مرکزی برگزار می شود.
وی بیان کرد: برگزاری همایش عقیدتی سیاسی، نشست های بصیرتی و روشنگری با موضوع تقویت بنیه اعتقادی و باورهای دینی هادیان عقیدتی، برپایی نمایشگاه کتاب و برپایی همایش های صنفی با محوریت حمایت از کالای ایرانی از مهمترین برنامه های سپاه روح الله استان مرکزی در هفته عقیدتی سیاسی سپاه است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی توضیح داد: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، دیدار با خانواده های معظم شهدا، غبار روبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدای فرهنگی و کارکنان عقیدتی سیاسی سپاه از دیگر برنامه های سپاه روح الله در هفته عقیدتی سیاسی است.
وی اضافه کرد: برگزاری صبحگاه مشترک و نواختن زنگ سپاس، تجلیل از اساتید بسیجی، معلمان بسیجی و مربیان حلقه های صالحین بسیج نیز در هفته عقیدتی سیاسی سپاه در نقاط مختلف استان مرکزی برگزار می شود.
12 تا 18 اردیبهشت ماه با عنوان هفته عقیدتی سیاسی سپاه نامگذاری شده است.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.