به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله مصطفی علما روز پنجشنبه در همایش پرچمداران بصیرت که با حضور روحانیون و ائمه جمعه و جماعات شیعه و سنی استان در مجتمع بعثت شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: بدون شک دسیسه های دشمنان در مقابل عزم و اراده ملت ایران برای زنده نگه داشتن انقلاب راه به جایی نخواهد برد.
وی با بیان اینکه دشمنان و استکبار جهانی کاری با کشورهای بی اثر و کم تحرک ندارند، افزود: آن ها از کشورهایی مانند ایران که روز به روز در مسیر توسعه و پیشرفت قدم برمی دارد واهمه دارند.
آیت الله علما خاطرنشان کرد: این حرکت رو به جلو و همراهی ملت همیشه بصیر ایران اسلامی با نظام و انقلاب باعث ترس دشمنان شده و به همین دلیل سعی دارند به هر بهانه ای مقابل ایران سنگ اندازی کنند تا بلکه مانع از پیشرفت آن شوند.
نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: حربه های دشمنان به خاطر بصیرت و بینش سیاسی بالای مردم همگی خنثی و شرایط روز به روز برای آن ها سخت تر از قبل می شود.
وی گفت: پیشرفت های خیره کننده انقلاب اسلامی در این 39 سال با وجود تمام مشکلاتی که برای ما ایجاد کرده اند آنچنان باعث ترس و واهمه دشمنان شده است که امروز موضوع ایران به مهمترین مسئله سیاست خارجی آمریکا تبدیل شده است.
آیت الله علما گفت: همین عصبانیت آمریکا و دیگر سردمداران استکبار نشان می دهد که راه را درست آمده ایم و اگر آن را ادامه دهیم به شکست نهایی دشمنان منجر خواهد شد.
وی در پایان با سنگین خواندن وظیفه علما و روحانیون در حفظ آگاهی و بصیرت مردم، گفت: باید با معیار قرار دادن اسلام بر این بصیرت افزود و به خوبی از آن پاسداری کرد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.