آیت الله سیدمرتضی محمودی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: مردم ایران اسلامی سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی گرامی می دارند که بیش از هرزمانی راه نورانی امام راحل(ره)چراغ راه مستضعفین و محرومین جهان به ویژه مسلمانان شده است.
وی افزود: انقلاب اسلامی ملت ایران موهبتی الهی است که ایران را از یوغ سلطه استکبار رها ساخت و مسیر را برای پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور هموار ساخت .
نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین اظهار کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی با وجود برخی از مشکلاتی که ناشی از توطئه های استکباری جهانی است به نظامی عزتمند و قوی در جهان تبدیل شده و چشم امید بسیاری از آزادیخواهان جهان به این نظام الهی دوخته شده است.
آیت الله محمودی اظهار کرد: مسئولان نظام لازم است تا به شکرانه حضور پرشور مردم در تمامی صحنه های نظام ، به آنان صادقانه خدمت کرده و با همت والا تلاش جهادی مشکلات را از پیش روی مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب بردارند.
وی با دعوت از آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن گفت: بی شک مردم شهیدپرور ایران اسلامی همانطور که در تمامی صحنه ها حضور داشته و از نظامی که به برکت خون هزاران شهید به دست آمده حراست کردند ، این بار نیز با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن ، پایبندی خود را به ارزش های انقلاب ثابت می کنند.

*چهار پروژه عمرانی روستایی در ورامین افتتاح شد
همچنین آئین بهره برداری از چهار پروژه عمرانی روستایی امروز در مناطق مختلف ورامین برگزار شد.
پروژه بلوار ورودی روستاهای حسین آباد دفتری و زواره ور، واحد تولیدی پوشاک روستای محمدآباد عرب ها افتتاح و از تندیس آیت الله طالقانی با حضور نوه ایشان رونمایی شد.
خبرنگار: سید حسن میری**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.