کارگردان این نمایش و سرپرست گروه تئاتر هاوار روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: سیما قامت زاده، توحید نجف زاده، شن آی عبدی و رسول حشمت نیا در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.
محمدتقی سلامی با بیان اینکه علی حسین قلی زاده نویسنده این اثر است، اضافه کرد: دستیار کارگردان شن آی عبدی بوده و منشی صحنه شبنم افشین و طراحی صحنه با رضا معصومی روح الله طالبی و علی عباسی است.
وی افزود: عوامل گروه از مهرماه 1396 در شهر ارومیه این تئاتر را تمرین کرده اند و بنا بر اجرای آن در ارومیه بود که به خاطر نبود زمان اجرا، در خوی اجرا شد.
وی اضافه کرد: این کار نمایشی کلاسیک - مذهبی در خصوص فلسفه قیام امام حسین (ع) است.
به گزارش ایرنا گروه تئاتر هاوار از سال 1375 کار خود را به سرپرستی 'محمدتقی(رضا) سلامی' در خوی شروع کرده و در سال 1395 به ثبت رسمی رسیده است.
محمدتقی سلامی متولد 1346 در شهرستان خوی بوده و تاکنون 10 نمایش ثبت شده در ارشاد را نویسندگی کرده و برای زندگی سردارشهید صفرزاده نیز نمایش نامه نوشته است.
وی نویسنده و کارگردان فیلم 'منقلبم'، 'جان عاشق' با موضوع مدافعین حرم، و کار کودک 'قیرمیزی بالیغ' است.
سلامی، در فیلم تلویزیونی 'دادستان' که داستان زندگی و شهادت دادستان خوی، ولی حاجی قلیزاده را به تصویر می کشد، بازی کرده و کمک نوییسنده آن است.
به گزارش ایرنا نمایش 'گاهی آسمان همینجاست' تا روز یکشنبه یازدهم اسفند در ساعت 18 در مجتمع فرهنگی هنری خوی به روی صحنه می رود.
7133/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.