کارگردان این نمایش و سرپرست گروه تئاتر هاوار روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: یوسف مولودی، سلما جلالی، سیامک فلاح، شیما منیعی، سارا محمدی و شاهو رضایی در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.
شاهو رضایی افزود: عومل گروه از آبان 1396 در دانشگاه ارومیه نمایش چهارشنبه را تمرین کرده اند.
وی اضافه کرد: این نمایش مسائل زوج های جوانان، مشکلات معیشتی نسل جدید و چالش های افراد بدسرپرست و بی سرپرستان را بررسی کرده است.
به گزارش ایرنا گروه تئاتر 'هاوار' در سال 1392 به سرپرستی 'شاهو رضایی' در استان کرمان به ثبت رسیده است.
شاهو رضایی متولد کردستان بوده و مقاله های 'دیپلماسی فرهنگی و تئاتر'، 'تئاتر و کردستان'، 'سینمای کرد و مشکلات پیش روی آن' به رشته تحریر درآورده است.
وی نویسنده و کارگردان فیلم های کوتاه 'سپیده دم'، 'بدر و پریشان' و 'لالایی پوتین ها' بوده و در نمایش های نغمه های عاشقانه، هاوار، سایه روشن، پرچین، اکسیژن، لبخند گل، شب های روشن، خیال و روناک به ایفای نقش پرداخته است.
رضایی کارگردانی نمایش های نیمکت و عقیده های عقده ای را برعهده داشته و همچنین نویسنده و کارگردان نمایش های 'شاید شروع یک پایان'، 'در شروع یک پایان'، 'گالری استاد روشن' و 'درد مشترک' بوده است.
به گزارش ایرنا نمایش 'چهارشنبه' از امروز/نهم/ تا پانزدهم اسفند از ساعت 17 در ارومیه، چهارراه آپادانا، مجتمع فرهنگی هنری ارومیه، پلاتو 'هنر' به روی صحنه می رود.
7129/2093/3214
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.