به گزارش خبرآنلاین از سقز؛ با رای هیات داوران در بخش طراحی بروشور، تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نقدی را به باقر سروش برای نمایش "ئه وانگه ل" از بیجار اهدا کرد.

هیات داوران همچنین در بخش موسیقی، تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی را به کامبیز اسدی برای نمایش "پانکیه کان" از سنندج، در بخش طراحی صحنه، تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نقدی را به حسن ترقی برای نمایش " پانکیه کان" از سنندج، در بخش طراح لباس تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نخست را به سونیا صادقی برای نمایش " زه ماوه نی خوین" از سقز و در بخش طراحی نور هم هیات داوران جایزه خود را شامل تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به سامان ارمی برای نمایش " سه رده می بی تاوانی" از مهاباد اهدا کرد.
در بخش گریم نیز هیات داوران چهاردهمین جشنواره تئاتر کردی سقز جایزه خود شامل، تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به ماندانا بدوی برای نمایش "له پشت درگا" از بوکان، در بخش بازیگری زن، تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نخست خود را به شبنم یوسفی برای نمایش " عیشا" از ارومیه، در بخش بازیگری مرد، تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نخست این جشنواره را به سعد قهرمانی برای نمایش " له پشت درگا" از بوکان اهدا کرد.
در بخش نمایش نامه نویس هیات داوران جایزه خود شامل تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نخست را به صابر نیکبخت برای نمایش " پانکیه کان" از سنندج و در بخش کارگردانی تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نخست را به حسن ترقی برای نمایش " پانکیه کان" از سنندج اهدا کرد.
قطب الدین صادقی، کوروش سلیمانی و علی ظفر قهرمانی نژاد داوری این دوره از جشنواره تئاتر کُردی سقز را بر عهده داشتند.

همچنین نمایش های «چنور» و «سرودی سه دهه زارِئوفیلیای ئه ویندار» نوشته و کار قطب الدین صادقی در بخش جنبی این دوره از جشنواره به مناسبت آیین ویژه و نکوداشت استاد قطب الدین صادقی اجرا شد.
چهاردهمین جشنواره تئاتر کردی سقز از ١۶ تا ١٩ آذر با اجرای ۱۲ نمایش در بخش مسابقه و ۲ نمایش در بخش جنبی در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اسلامی سقز آغاز و آیین اختتامیه این جشنواره نیز شب گذشته در تالار ونوس سقز به کار خود پایان داد.

۴۶
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 810400
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.