احمد لاهوتی شامگاه یکشنبه در حاشیه بازی تیم شهرداری ارومیه با سایپا افزود: اگر تیم شهرداری ارومیه در لیگ برتر نباشد، لیگ احساس نوعی کمبود می کند.
وی ادامه داد: شهر ارومیه یک شهر والیبال دوست است و جو سالن این شهر همیشه شور و هیجان خاص خودش را دارد.
وی در خصوص بازی امروز نیز گفت: بازی بدی نبود ولی چون یک بازی سنگینی را روز چهارشنبه در پیش داریم نفرات اصلی ما در تهران مانده بودند.
ساسان خداپرست، سرمربی تیم شهرداری ارومیه نیز گفت: هفته قبل هم بازی خوبی انجام دادیم و تصمیم گرفته بودیم بازی آخر را با برد پشت سر بگذاریم.
وی ادامه داد: متاسفانه به دلیل مشکلات موجود در فدراسیون امتیاز بازی اول با گنبد هنوز به ما داده نشده است زیرا اگر امتیاز اول ما را می دادند ما در پلی آف بودیم.
وی ادامه داد: تکلیف فدراسیون اصلا مشخص نیست و این کارها فقط در فدراسیون والیبال ایران انجام می شود.
وی افزود: مشکلات زیادی گریبانگیر این تیم بود زیرا والیبال مثل یک زنجیره است و اگر یک حلقه دچار مشکل شود کل تیم دچار مشکل می شود.
به گزارش ایرنا تیم والیبال شهرداری ارومیه در دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر سه بر یک تیم 'سایپا' را مغلوب خود کرد تا هشتمین پیروزی خود را در این فصل تجربه کند و از سقوط به دسته یک نجات یابد.
در دور رفت این رقابت ها نتیجه دیدار تیم شهرداری ارومیه با پیکان تهران و سایپا با رای کمیته انضباطی به سود تیم های پیکان و ساپیا رقم خورده بود.
تیم شهرداری ارومیه در دیدارهای پیشین خود از تیم های ایرانیان گنبد، شمس، بانک سرمایه تهران، کاله آمل، شهرداری تبریز، شمس، رعد پدافند کاشان، خاتم اردکان بانک سرمایه، شهرداری تبریز و شهرداری ورامین شکست خورده و تیم های سارویه ساری، رعد پدافند کاشان، خاتم اردکان یزد، هاوش گنبد کاووس، سارویه 21 و پیکان تهران را شکست داده است.
تیم والیبال شهرداری ارومیه در آخرین رده بندی دور برگشت بازی ها با 23 امتیاز در رده دهم قرار دارد.
8135/ 3072
** خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.