به گزارش خبرنگار ایرنا، دور مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر رده سنی نوجوانان پسر سال 1396 «جام شهید محسن حججی» که از روز دوشنبه با حضور 11 تیم در 2 گروه به میزبانی کاشان آغاز شده بود، امروز با برگزاری پنج دیدار ادامه یافت و در نهایت هشتم صعود کننده به مرحله نهایی این مسابقات مشخص شد.
تیم های سایپا و پیکان تهران با نتیجه ای مشابه، در سه ست متوالی برابر حریفان خود شهرداری تبریز و رعد پدافند کاشان به برتری رسیدند و خاتم اردکان یزد نیز 3 بر 2 مقابل کاله مازندران پیروز شد.
همچنین تیم بانک سرمایه با نتیجه 3 بر یک مقابل هاوش گنبد به برتری دست یافت و شهرداری ارومیه نیز سه ست کامل از شهرداری ورامین در آخرین روز مرحله مقدماتی گرفت.
تیم های سایپا تهران، کاله مازندران، شهرداری تبریز، پیکان تهران، شهرداری ارومیه، شهرداری ورامین، بانک سرمایه و هاوش گنبد سهمیه حضور در مسابقات مرحله نهایی لیگ برتر نوجوانان را به دست آوردند.
تیم های رعد پدافند کاشان، پیکان تهران، کاله مازندران، سایپا تهران، شهرداری تبریز و خاتم اردکان یزد در گروه نخست و تیم های هاوش گنبد، شهرداری ورامین، شهرداری ارومیه، سارویه ساری و بانک سرمایه در گروه دوم این مسابقات قرار داشتند.
انتشاردهنده: محمد ملا حمزه زاده
8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.