تیم والیبال شهرداری تبریز در هفته هجدهم لیگ برتر والیبال، مغلوب حریفش شد.
 
به گزارش ایسنا، هفته هجدهم لیگ برتر والیبال با برگزاری سه دیدار پی گیری شد. در یکی از مهمترین بازی ها که از ساعت ۱۵:۳۰ در سالن آیت الله خاتمی و در حضور ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم‌ملی والیبال ایران برگزار شد تیم خاتم اردکان موفق شد برابر شهرداری تبریز رده دومی دست به کار بزرگی بزند و با نتیجه سه بر صفر به پیروزی دست یابد.
 
شاگردان عباسعلی میرحسینی که با توجه به باخت هفته گذشته برابر کاله برای صعود به مرحله پلی آف نیاز به برد در این دیدار خانگی داشتند توانستند با انگیزه ای که از حضور کولاکوویچ گرفته بودند سه ست بازی را با امتیاز های ۲۵-۲۱، ۲۹-۲۶ و ۲۵-۲۳ به سود خود تمام کنند و با کسب نهمین بردشان بیست امتیازی شوند و با تثبیت جایگاهشان در رده هفتم به حضور در پلی آف نزدیک تر شدند.
 
در سوی مقابل بازیکنان شهرداری تبریز با توجه به قطعی شدن صعودشان‌ به پلی آف از روز های اوجشان به دور بودند و  هرچند در هر سه ست بسیار نزدیک پیش رفتند اما جنگندگی حریف اجازه پیروزی در ست ها را به آن ها نداد. تبریزی ها با سی و هفت امتیاز از چهارده برد همچنان در رده دوم باقی ماندند.
 
نتایج کامل دیدار های هفته هجدهم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:
سایپا تهران ۳ - شمس صفر(۲۵-۱۴، ۲۵-۲۱، ۲۵-۲۲)
خاتم اردکان ۳ - شهرداری تبریز صفر(۲۵-۲۱، ۲۸-۲۶، ۲۵-۲۳)
ساری ۲۱ صفر - پیکان تهران ۳(۲۵-۱۹، ۲۵-۱۵، ۲۲-۲۵)
رعد پدافند کاشان ۲ - شهرداری ورامین ۳(۲۶-۲۴، ۲۲-۲۵، ۲۲-۲۵، ۲۵-۱۷، ۱۲-۱۵)
شهرداری ارومیه ۲ - کاله مازندران ۳(۲۵-۱۹، ۲۵-۲۲، ۱۸-۲۵، ۲۱-۲۵، ۱۳-۱۵)
بانک سرمایه ۳ - هاوش گنبد صفر(۲۵-۱۳،  ۲۵-۱۹، ۲۶-۲۴) Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.