ساسان خداپرست روز چهارشنبه در حاشیه بازی تیم والیبال شهرداری ارومیه و خاتم اردکان یزد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این بازی از تمام بازیکنان استفاده کردیم و باز هم نتیجه مناسب را به دست نیاوردیم.
وی ادامه داد: مشکل تیم دیگر حل شدنی نیست زیرا نمی توان بازیکن جدیدی را به تیم اضافه کرد و باید با همین روند و القای روحیه به بازیکنان لیگ را به پایان برسانیم.
سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه هفته گذشته به دلیل مشکلات تیم و کسب نتایج دور از انتظار تیم در مسابقات از مسئولیت خود استعفا داده بود، گفت: مسئولان جدید باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه با استعفای من موافقت نکردند.
وی در تشریح بازی تیمش مقابل خاتم اردکان، اظهار کرد: به جز ست اول در باقی ست ها بازی خوبی نداشتیم و بازیکنان تا این حد جواب دادند و دیگر نمی دانم چه کاری باید کرد.
عباسعلی میر حسینی، سرمربی خاتم اردکان یزد نیز گفت: بازی بسیار پایاپایی بود و هر 2 تیم توانایی خود را به نمایش گذاشتند؛ سرویس و دفاع روی تور مناسب تیم موجب پیروزی در مقابل شهرداری ارومیه شد.
به گزارش ایرنا تیم والیبال شهرداری ارومیه در دیدار هفته شانزدهم لیگ برتر، مغلوب تیم 'خاتم اردکان' شد تا سومین شکست خود را در چهارمین دیدار دور برگشت این فصل تجربه کند.
تیم شهرداری ارومیه در دیدارهای پیشین خود از تیم های ایرانیان گنبد، شمس، بانک سرمایه تهران، کاله آمل، شهرداری تبریز، شمس و رعد پدافند کاشان شکست خورده و تیم های سارویه ساری، رعد پدافند کاشان، خاتم اردکان یزد، هاوش گنبد کاووس و سارویه 21 را شکست داده است.
نتیجه دیدار تیم شهرداری ارومیه با پیکان تهران و سایپا نیز با رای کمیته انضباطی به سود تیم های پیکان و ساپیا رقم خورد.
شهرداری در آخرین رده بندی دور برگشت بازی ها با 17 امتیاز در رده دهم قرار دارد.
8135/ 3072
** خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.