سرهنگ اسدالله مالکی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد پرونده، 491 مورد در مرکز مشاوره معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی و نزدیک یک هزار و 500 پرونده نیز در مراکز مشاوره کلانتری های استان رسیدگی شده است.
وی اضافه کرد: از کل پرونده های ورودی به مراکز مشاوره فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در آذرماه سال جاری، 80 درصد به مصالحه ختم شده است.
وی اظهار کرد: مراکز مشاوره و مددکاری با هدف ایجاد رابطه ای صمیمی بین پلیس و مردم، شناسایی ریشه ها و زمینه رفتارهای ناهنجار و بزهکاری راه اندازی شده و تلاش می کند تا در جهت از بین بردن بسترهای بروز معضلات اجتماعی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی، آگاه سازی جامعه به منظور افزایش توانایی های مقابله ای و ایجاد فرهنگ مشاوره در بحران های زندگی فعالیت کند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری های این استان آماده هر گونه خدمات مشاوره ای به شهروندان است، گفت: شهروندان می توانند با مراجعه به مرکز مشاوره آرامش و دوایر مددکاری کلانتری ها در زمینه مسائل تربیتی، تحصیلی، ازدواج، خانوادگی، مددکاری و انتظامی به صورت رایگان خدمات دریافت کنند.
به گزارش ایرنا، مرکز مشاوره معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در حدود 10 سال گذشته، موجب مصالحه هزاران پرونده شده است.
6009/2093
خبر: یوسف رحیمی ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.