به گفته رئیس انجمن سینمای جوانان آذربایجان غربی فیلم های کوتاه 'سارا' و 'سورا' به کارگردانی وحید معصومی سرای در انجمن این استان تولید شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ارومیه،رئیس انجمن سینمای جوانان آذربایجان غربی گفت: فیلم های کوتاه 'سارا' و 'سورا' به کارگردانی 'وحید معصومی سرای' طی سال جاری در انجمن این استان تولید شده است.

احسان مهدیان افزود: ١٢ فیلم کوتاه در ٩ ماهه سال جاری در این استان تولید شده که از این تعداد ٦ فیلم به زبان ترکی، سه فیلم به زبان فارسی، ٢ فیلم به زبان کردی و یک فیلم نیز بدون دیالوگ است.

کارگردان 'سارا' و 'سورا' بیان کرد: فیلم کوتاه مستند 'سارا' درباره زندگی یک پیرزن ٨٦ ساله بی کس و بدون حمایت است که با کمک عوامل سازنده این مستند با طی مراحل اداری به سرای سالمندان تحویل داده می شود.

وی بیان کرد: فیلم کوتاه داستانی 'سورا' نیز به نوعی نشات گرفته از فیلم قبلی ام'سارا' است؛ 'سورا' دختر ناشنوایی است که به پسری دل می بندد و غافل از اینکه وی عاشق دیگری دارد.

معصومی اضافه کرد: ازدواج جوانان در فضایی متفاوت و با بیان مسائل 'مالی' و 'اعتماد' با نگاه توصیفی در این اثر نشان داده می شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.