رسول قادر زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: 183 هزار و 554 نفر در این شهرستان واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند هستند.
وی با بیان اینکه 10 ایستگاه صدور کارت ملی در سطح بوکان فعال است، بیان کرد: علاوه بر اداره ثبت احوال و اداره پست شهرستان، هشت دفتر پیشخوان خدمات دولتی نیز در ثبت نام و صدور کارت ملی فعالیت می کند.
به گفته رئیس اداره ثبت اخوال بوکان، این شهرستان در صدور کارت ملی هوشمند رتبه دوم آذربایجان غربی را بعد از شهرستان ارومیه داراست.
قادر زاده همچنین در خصوص فراوانی انتخاب اسامی برای نوزادان توسط والدین بوکانی در سال جاری اظهار کرد: نام 'محمد' برای نوزادان پسر و 'باران' برای نوزادان دختر بیشترین انتخاب پدران و مادران در این شهرستان است.
رئیس اداره ثبت احوال شهرستان بوکان در خصوص وقایع حیاتی شهرستان، افزود: در 9 ماه گذشته سه هزار و 271 مورد ولادت در این شهرستان ثبت شده که این تعداد نسبت به سال گذشته 14 مورد افزایش داشته است.
قادرزاده در خصوص میزان مرگ و میر در بوکان نیز گفت: در 9ماهه گذشته امسال 638 مورد مرگ ثبت شده که این تعداد نسبت به سال گذشته 33 مورد افزایش یافته است.
وی اضافه کرد: بیشترین مرگ و میر در بوکان مربوط به بیماری های قلبی و عروقی با 224 مورد است.
قادرزاده در خصوص تعداد ازدواج های بوکان در سال جاری، گفت: امسال یکهزار و 862 مورد ازدواج ثبت شده که این آمار در سال گذشته یکهزار و 829 مورد بوده است.
شهرستان بوکان با 227 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
7510/3093
** خبرنگار: محمد ادیب ** تنظیم کننده: پیمان پاکزاد ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.