سرهنگ اسدالله مالکی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت 11 هزار و 746 نفر به مرکز مشاوره آرامش و دوایر مشاوره و مددکاری در کلانتری های این استان مراجعه و از خدمات مشاوره ای و مددکاری این مراکز استفاده کرده اند.
وی اضافه کرد: از این تعداد 9 هزار و 750 نفر با مشاوره های صورت گرفته، مصالحه کرده اند.
وی اظهار کرد: مراکز مشاوره و مددکاری برای ایجاد رابطه نزدیک و صمیمی بین پلیس و مردم بوده و با هدف شناسایی ریشه ها و زمینه رفتارهای ناهنجار و بزهکاری ها، تلاش برای از بین بردن بسترهای بروز معضلات اجتماعی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی، آگاه سازی جامعه به منظور افزایش توانایی های مقابله ای و ایجاد فرهنگ مشاوره در بحران های زندگی راه اندازی شده است.
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: بهترین راه ایجاد تعامل مثبت و پایدار با مراجعان، جلب اعتماد و برقراری یک رابطه منطقی بر اساس همدلی و همنوایی با آنان است.
سرهنگ مالکی با اشاره به اینکه دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری های این استان آماده ارائه هر گونه خدمات مشاوره ای برای شهروندان است، افزود: مردم می توانند با مراجعه به مرکز مشاوره و واحدهای مددکاری کلانتری ها در زمینه مسائل تربیتی - تحصیلی- ازدواج - خانوادگی- مددکاری و انتظامی، به طور رایگان و به صورت حضوری و تلفنی خدمات دریافت کنند.
به گزارش ایرنا، مراکز مشاوره و مددکاری از اواسط دهه 80 در کلانتری ها راه اندازی شده و فعالیت آنها نتایج بسیار خوبی در پی داشته است.
6009/2093 ** خبرنگار: یوسف رحیمی ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.