رحیم بایزیدی روز چهارشنبه در گفت گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: فیلم کوتاه 'پنجره' به کارگردانی خانم 'میدیا معروفی' و فیلم 'ده سرازه' (بند گهواره) به کارگردانی خانم 'بیان معرفت' از فیلمسازان این دفتر وارد بخش مسابقه جشنواره ملی فیلم کوتاه تدبیر شد.
وی افزود: فیلم کوتاه داستانی پنجره با موضوع زنی نویسندە کە بە شخصیت داستانی خود وابستگی شدیدی پیدا می کند و درنهایت بر اثر یک سری تنش ها سرانجام تلخی برای هر دو رقم می خورد.
وی همچنین ادامه داد : فیلم کوتاه داستانی 'ده سرازه' نگاهی به گذشته زنانی دارد که خطا و لرزش آنها موجب خشم همسران می شود و آنها باید نسبت به خطای انجام شده تاوان پس دهند.
رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد گفت: میدیا معروفی و بیان معرفت فارغ التحصیل دوره فیلمسازی بلند مدت دفتر سینمای جوانان مهاباد بوده که علاوه بر تولید فیلم در بسیاری از فیلم های کوتاه دیگر همکاری داشته اند.
جشنواره ملی فیلم 'تدبیر' با محوریت ازدواج و خانواده،خانواده و آسیب های اجتماعی ،ازدواج و حقوق شهروندی،ازدواج و الگوها،تیر ماه امسال در استان البرز برگزار می شود.
انجمن سینمای جوانان مهاباد دارای بیش از 30سال سابقه فعالیت می باشد.
شهرستان مهاباد با حدود 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
3093**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.