به گزارش ایرنا، حجت الاسلام غلامرضا کیومرزی روز پنجشنبه در حاشیه حضور در راهپیمایی امروز 14 دی ماه با حضور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دانشجویان و دانشگاهیان در شرایط امروزی باید بیش از پیش هوشیار باشند.
وی از دانشجویان خواست تا سفارش های حکیمانه و دلسوزانه رهبر فرزانه انقلاب را نصب العین قرار دهند، افزود: اگر رهبری داهیان رهبر معظم انقلاب نبود امروز در گردآب استکبار جهانی گرفتار بودیم.
نماینده ولی فقیه در دانشگاه ارومیه گفت: نهادهای مسئول، نمایندگان مجلس و قوه قضائیه نیز با عمل به رهنمود های مقام معظم رهبری به خواسته های به حق مردم ارزش قائل شوند.
وی اهتمام نیروهای امنیتی، انتظامی و قضایی در مقابله با بدخواهان نظام در حوادث اخیر قدردانی کرد.
به گزارش ایرنا، هزاران نفر از مردم ارومیه در پی حوادث چند روز گذشته، امروز /پنجشنبه/ در خیابان امام خمینی (ره) ارومیه حضور یافتند و با سردادن شعارهایی به حوادث اخیر واکنش نشان دادند.
خونی که در رگ ماست- هدیه به رهبر ماست، ای رهبر آزاده - آماده ایم آماده، این همه لشگر آمده - به عشق رهبر آمده، ما همه سرباز توییم خامنه ای- گوش به فرمان توییم خامنه ای، آذربایجان اویاخدی - انقلابا دایاخدی و آذربایجان جانباز - خامنه ای دن آیریلماز از جمله شعارهای مردم ارومیه در این راهپیمایی وحدت بود.
3214/3072
**خبرنگار: شاهین سپهراد **انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.