به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدرضا بابایی روز شنبه در مراسم گرامیداشت 9 دی که در جوار گلزار شهدای گمنام شهرستان فردوس برگزار شد، اظهار کرد: تا زمانی که انقلاب، اسلام، مردم همیشه در صحنه و انقلابی گری وجود دارد دشمن هرگز دست از توطئه برنمی دارد.
وی افزود: به برکت وجود مقام معظم رهبری هرگز به انقلاب ما آسیبی نمی رسد و نقشه های دشمن یکی پس از دیگری نقش بر آب می شود و با وجود اینکه هشت سال از فتنه 88 می گذرد مردم ولایت مدار ایران اسلامی هر سال به پاس حرکت مردمی و خودجوش 9 دی 88، تجمع می کنند.
امام جمعه فردوس با اشاره به اعتراضات اخیر مردم نسبت به مشکلات اقتصادی تصریح کرد: مردم از گرانی ها ناراحت هستند و حق هم دارند و توقع ما از دولتمردان این است که برای مهار گرانی و رفع مشکلات راه چاره و تدبیری بیندیشند.
وی با اشاره به اینکه همیشه امکان بروز فتنه وجود دارد یادآور شد: برای فتنه 88 از چهار سال قبل برنامه ریزی شده بود و با کلید واژه تقلب در انتخابات، جریان فتنه را ایجاد کردند و تعداد 39 نفر را شهید و 63 میلیارد تومان به بیت المال لطمه زدند.
شهرستان فردوس با پنج هزار و 100 کیلومتر مربع مساحت و بیش از 42 هزار نفر جمعیت در شمال غربی خراسان جنوبی و فاصله 195 کیلومتری بیرجند قرار دارد
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
9865*3028
خبرنگار: اعظم جمالی * انتشار: رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.