حجت الاسلام سید صدرالدین شریعتی روز شنبه در مراسم گرامیداشت روز بصیرت و میثاق با ولایت در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه افزود: انقلاب اسلامی ایران 40 سال است که با وجود توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب با قدرت و قوت استمرار دارد و همه دسیسه های دشمنان نتوانسته خدشه ای به این انقلاب بزند و در آینده نیز این اقتدار بیشتر می شود.
وی اضافه کرد: اگر همه دنیا، تمام سرمایه خود را هزینه کنند تا به این انقلاب صدمه بزنند، باز هم نمی توانند در این کار موفق باشند زیرا خدا وند متعال پشتیبان اصلی این انقلاب است.
وی با اشاره به اینکه مردم، ولی نعمت مسئولان هستند، اظهار کرد: مسئولان در همه بخش های کشور باید مشکلات رفاهی و زندگی مردم را حل کنند تا زمینه رضایت بیش از پیش مردم فراهم شود.
استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به برخی نقدهای غیرمنصفانه صورت گرفته در هفته های اخیر علیه مسئولان کشوری گفت: نقد منصفانه با لجن پراکنی متفاوت است و متاسفانه این افراد، آنچه را که رادیوهای بیگانه می گویند، بر زبان می آورند و این امر مردود است.
حجت الاسلام شریعتی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بصیرت مردم را بالا برده اند، افزود: روز 9 دی روز بیعت دوباره مردم با رهبری و میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه است.
وی تاکید کرد: مشکلات کشور باید در داخل کشور حل شود و هرگونه نگاه به بیرون اشتباه است.
به گزارش ایرنا، در پایان مراسم قطعنامه ای با شعار های حاضرین قرائت شد.
6009/2093 ** خبرنگار: یوسف رحیمی ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.