حجت الاسلام محمدحسن زمانی روز شنبه در مراسم سالگرد بزرگداشت حماسه نهم دی و همچنین 12 دی ماه سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان یزد افزود: ملت ایران و سلائق مختلف باید با هوشیاری و با اطاعت از فرامین رهبری فرزانه ، توطئه های دشمنان را خنثی کنند.
وی در مسجد روزضه محمدیه یزد ادامه داد: ملت ایران در 40 سال گذشته در سایه ولایتمداری ، وحدت کلمه و بصیرت انقلابی ، توطئه های مختلف داخلی و خارجی را نقش بر آب کردند و همچنان با هوشیاری در راستای پیگیری آرمان های نورانی امام راحل (ره) ، شهیدان و منویات مقام معظم رهبری وظایف دینی و انقلابی خود را انجام می دهند.
این مسوول تصریح کرد: احزاب و سلائق مختلف فکری می توانند با طرح دیدگاه ها و مسائل ، اظهار نظر کنند ولی باید همه برای حفظ انقلاب اسلامی و ثمرات بی شمار آن تحت زعامت ولایت فقیه باشند که رسالتی اساسی و سرنوشت ساز است.
زمانی یادآورشد: آنچه در حماسه نهم دی سال 1388 توسط مردم شجاع ایران اسلامی در کشور اتفاق افتاد همان دشمن شناسی ، بصیرت ، ولایتمداری و حضوری آگاهانه در عرصه دفاع از کشور اسلامی بود.
معاون بین الملل و مسوول دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه افزود: دشمنان در برهه کنونی قطعا به دنبال نفود در کیان کشور و رسیدن به اهداف شوم خود هستند که باید ملت و مسوولان خیلی هوشیارانه در برابر آنها ایستادگی کنند.
زمانی اظهار کرد: دشمن در صدد ایجاد اختلاف در بین مردم و مسوولان است و با انجام فعالیت های فرهنگی به دنبال آن است ، بنابراین باید قدر ولایت و نظام را بدانیم و با همدلی توطئه های مخالفان را خنثی کنیم.
وی تصریح کرد: فتنه های جدید دشمنان به رغم شکست هایی که آنها در 40 سال گذشته خوردند، در راه است که مهمترین آنها می توان به مفاسد فرهنگی و اجتماعی ، جریان نفوذ در حکومت ، اعتیاد و ایجاد اختلاف بین مردم و مسوولان و حاکمیت است.
این مسوول اظهار کردت: ملت ایران تمام توطئه ها را در 40 سال گذشته با هوشیاری و داشتن رهبری و توجه به اصل ولایت فقیه با شکست مواجه کردند، قطعا در برهه کنونی نیز به هوشیاری و بصیرت دینی و انقلابی نیاز مبرم است.
زمانی به دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه داخلی اشاره کرد و گفت: استقلال کشور ، حاکمیت دین ، مردم سالاری دینی ، تحقق عدالت اجتماعی ، تولید علم و فناوری و وجود ولایت فقیه در صدر نظام از ثمرات داخلی انقلاب اسلامی است.
وی همچنین با اشاره به دستاوردهای خارجی انقلاب ، گسترش تشیع در جهان ، حمایت از مردم فلسطین، محرومان ،سرفرازی و عزتمندی ملت و کشور را ازدیگر دستاوردها ذکر کرد که با فداکاری و ایثار شهدا به دست آمده است.
معاون بین الملل و مسوول دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه بیان کرد: در 40 سال گدشته به برکت انقلاب اسلامی به اندازه هزار سال به شیعه در عالم و گسترش آن خدمت شده است .
زمانی یادآور شد: ایران در میان 57 کشور اسلامی تنها کشوری است که روی پای خود ایستاده و منافع آمریکا را به خطر انداخت و شجاعانه علیه استکبار جهانی شعار مرگ بر آمریکا سر می دهد.
وی افزود: رسیدگی به محرومان در کشور به برکت انقلاب اسلامی بی سابقه است و هم اکنون حدود پنج میلیون نفر زیر پوشش کمیته امداد هستند و کسی را نمی توان یافت که در ایران به معنای کامل فرد فقیر باشد.
در این مراسم که با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسوولان برگزار شد، مردم با شعارهای مرگ بر آمریکا ، مرگ بر منافق و مرگ بر ضد ولایت فقیه با اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه تجدید بیعت کردند.
همچنین در پایان مراسم بیانیه ای قرائت شد که در آن با لبیک به فرامین مقام معظم رهبری و حمایت از تداوم آرمان های انقلاب اسلامی بر لزوم هوشیاری مردم در برابر توطئه های دشمنان تاکید شد.
در نهم دی ماه سال 1388 مردم ایران با خلق حماسه ای بزرگ با نظام و ولایت تجدید بیعت کردند.
7536/ 2047/ خبرنگار: کاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.