به گزارش ایرنا، فریدون همتی روز جمعه با صدور پیامی ضمن گرامیداشت نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، اظهار داشت: ملت ایران در نهم دی سال 88 بصیرت انقلابی خود را به منصه ظهور رساند و این اقدام هوشیارانه آتش فتنه‌ را خاموش کرد.
وی 9 دی را روز تجلی بصیرت انقلابی ملت ایران دانست و افزود: بصیرت عنصری مهم در خنثی سازی فتنه‌ها محسوب می‌شود.
استاندار هرمزگان گفت: ملتی که از نعمت بصیرت بهره‌مند است از گرداب فتنه ‌ها نجات می‌ یابد که حرکت ملت ایران در نهم دی به خوبی بیانگر این موضوع است.
همتی بیان داشت: حماسه 9 دی ملت ایران تنها منحصر به یک گروه و یا جریان سیاسی نبود، بلکه در این روز همه آحاد ملت ایران به صحنه آمدند تا ضمن اعلام بیزاری از توهین کنندگان به ساحت عاشورای امام حسین(ع) به دفاع از آرمان ‌های انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران بپردازند.
وی تصریح کرد: بصیرت کلید واژه ‌ای است که میثاق امت انقلابی با ولایت فقیه را همواره پایدار می‌سازد و باید بینش و بصیرت انقلابی خود را همواره حفظ کنیم.
نماینده عالی دولت در استان هرمزگان خاطر نشان کرد: مردم مومن، انقلابی و با بصیرت استان هرمزگان از پیشگامان دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه در 9 دی بودند و در سالگرد بزرگداشت این حماسه نیز همواره حضور باشکوهی داشته‌ اند و بی‌ شک این بار نیز برنامه ‌های سالروز نهم دی با حضور پرشور مردم در سراسر هرمزگان برگزار می‌ شود.
همزمان با سراسر کشور، فردا اجتماع مردمی بزرگی به مناسبت گرامیداشت سالروز نهم دیماه در میدان انقلاب بندرعباس مرکز استان هرمزگان مقابل هتل هرمز از ساعت هشت و نیم صبح برگزار می شود.
7198/7408
تنظیم کننده: فاطمه حسینی ** انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.