به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام اظهار کرد: اگر در همه زمینه ها بخصوص اقتصادی به این شکل عمل شود، تمامی مشکلات کشور حل می شود.
وی تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی در حال حاضر تنها راه برون رفت از مشکلات است که باید همه تلاش کنند با اتحاد و همدلی عملی شود.
امام جمعه ایلام با اشاره به نابودی داعش در منطقه، گفت: داعش به عنوان یک حکومت خودخوانده که با مدرن ترین سلاح ها توسط آمریکا و ارتجاع عرب تجهیز شده بود بدست ملت های ایران، عراق و سوریه، مرجعیت عالی، مدیریت رهبری و فرماندهی جهادی سردار سلیمانی به نابودی کشانده شد.
حجت الاسلام لطفی اضافه کرد: کسانیکه این پدیده شوم را برای بحران سازی در منطقه و ایران کلید زدند، معتقد بودند 30 سال زمان برای نابودی داعش زمان نیاز است اما فرمانده سرافراز سپاه قدس سردار سلیمانی در کمتر از سه ماه ریشه داعش را در جهان خشکاند.
امام جمعه ایلام شایعه دخالت خود در عزل و نصب ها را تکذیب کرد و گفت: به هیچکدام از استانداران در این خصوص پیشنهاد نداده ام و وظیفه من نیست.
حجت الاسلام لطفی افزود: استاندار در انتصاب مدیران آزاد است و به طور قطع تعهد و تخصص در انتخاب مدیران برای وی ملاک خواهد بود.
وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری به من ماموریت دادند سلام ایشان را خدمت مردم ایلام ابلاغ کنم و از زبان ایشان از مردم استان تشکر کنم که در حماسه اربعین خوش درخشیدند.
خبرنگار: معصومه امیدی** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
6032/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.