به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حسین کریمی‎اول ظهر امروز در آئین استقبال از دوازدهمین شهید مدافع حرم استان گلستان در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار داشت: امروز توفیق این را پیدا کردیم که استان گلستان مفتخر به حضور دوازدهمین شهید مدافع حرم در سال 1396 باشد و حضور این شهید خیر و برکات زیادی را برای استان گلستان به همراه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: یدالله ترمیمی با شهادتش نشان داد که استقامت و پایداری راه شهدا هنوز در ملت ما باقی مانده است.

جانیشن فرمانده سپاه نینوا گلستان بیان داشت: برای اینکه مدافع راه شهدای مدافع حرم باشیم باید در مسیر انقلاب و اسلام حرکت کنیم و با پاسداشت خون شهدا از مکتب آل الله دفاع کنیم.

کریمی‎اول گفت: استان گلستان 12 شهید مدافع حرم را تقدیم این انقلاب و اسلام کرده و شهادت این شهدا گواه بر استقامت از حریم ولایت و اطلاعات از مقام معظم رهبری است.

وی افزود: شهادت این شهدا بر گردن آمریکا، صهیونیست بین‌الملل و زاده پلید رژیم غاصب صهیونیستی، داعش است که در برابر جبهه مقاومت در منطقه ایستاده‎اند.

جانیشن فرمانده سپاه نینوا گلستان یادآور شد: در عرصه جنگ و مقابله با گروه‎های تکفیری قطعا جبهه مقاومت به پیروزی خواهد رسید و سربلند خواهند شد.

کریمی‎اول با بیان اینکه شهدا در مسیر بزرگی انقلاب و اسلام گام نهادن و ما در بزنگاه‎هائی مانند عرصه انتخابات باید در مسیر شهدا و خون شهدا حرکت کنیم، افزود: باید در انتخابات افرادی برگزیده شوند که در تراز انقلاب اسلامی باشند و از دستاوردهای انقلاب و شهدا دفاع کنند.

وی با بیان اینکه در انتخابات ملت به افرادی رای خواهند دادکه مدافع آرمان‎های انقلاب اسلامی هستند، گفت: ما باید در موضوع انتخابات در جهت استحکام انقلاب اسلامی و ارزش‎های خون شهدا و ایثارگری حرکت کنیم.

جانیشن فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: نباید در عرصه انتخابات افرادی را رای بدهیم که به دنبال این هستند که پا بر روی اسلام بگذارند و از مکتب انقلاب اسلامی، اطلاعات از ولی فقیه عبور کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 605740
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.