ساسان خداپرست چهارشنبه شب در حاشیه بازی والیبال شهرداری ارومیه با هاوش گنبد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وقتی بازی در ست سوم از دست بازیکنان شهرداری خارج و نتیجه به ست های چهارم و پنجم کشیده می شود، برخی از بازیکنان با تجربه هم دچار استرس شده و این به ضرر تیم تمام می شود.
وی ادامه داد: در این بازی، بازیکنان ارائه خوبی را از خودشان به نمایش گذاشتند و توانستند بعد از 2 هفته استراحت و در اولین بازی دور برگشت بازی قابل قبولی را ارائه کنند.
سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه افزود: اگر بتوانیم بازی مناسبی را در هفته های آینده داشته باشیم اعتماد به نفس دوباره به تیم باز می گردد و این باعث می شود تا تیم نتایج بهتری را کسب کند.
خداپرست با بیان اینکه برخی بازیکنان به جمع ما اضافه شده اند، گفت: بازیکنان بومی به عنوان پاسور به تیم اضافه شدند و یک بازیکن بلغاری از هفته آینده به عنوان دریافت کننده در ترکیب تیم قرار می گیرد.
رامین بابایی سرمربی تیم والیبال هاوش گنبد نیز به خبرنگار ایرنا گفت: بازی خوبی بود ولی ما بازی خوب نداشتیم و اگر می توانستیم از موقعیت ها خوب استفاده کنیم می توانستیم بازی را به ست پنجم بکشانیم و یک امتیاز را به دست بیاوریم.
وی ادامه داد: مثل هفته های قبل خوب نبودیم زیرا بازی در این سالن سخت است و اگر کمی با تجربه بازی می کردیم می توانستیم بازی خوبی بکنیم و این بازی مورد انتظار من نبود.
به گزارش ایرنا تیم والیبال شهرداری ارومیه در دیدار هفته دوازدهم خود در لیگ سی و یکم با نتیجه 3 بر یک ، میهمان خود هاوش گنبد را شکست داد تا چهارمین پیروزی خود را در این فصل تجربه کند.
تیم شهرداری ارومیه در دیدار بعدی خود روز چهارشنبه هفته بعد، 6 دی ماه جاری با شمس کرج دیدار می کند.
8135 / 2093 **خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.