عباس برقی روز یکشنبه پس از پیروزی تیم والیبال شهرداری ارومیه مقابل خاتم اردکان یزد از هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر کشور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: گیم اول این دیدار را پا به پای حریف پیش رفتیم و حمایت هواداران نقش مهمی در کسب پیروزی ماراتن سخت و نفس گیر مقابل خاتم اردکان داشت.
وی اظهار کرد: در صورت حمایت مسئولان و هواداران به طور یقین بازی های خوبی را برای ادامه لیگ پیش بینی و با تمام توان نبود سرمربی را برای تیم جبران می کنیم.
وی اضافه کرد: حمایت پرشور هواداران می تواند نبود یکی از مهمترین عوامل در جبران نبود سرمربی باشد.
وی ادامه داد: برای رسیدن به پلی آف محکوم به پیروزی در تمامی دیدارهای دور برگشت هستیم و سعی می کنیم نتیجه مشابه دیدار امروز را مقابل تیم پارسه تهران در بازی هفته آینده لیگ کسب کنیم.
برقی گفت: پرویز پزشکی یکی از بازیکنان با تجربه و ملی پوش کشور است و هماهنگی خوبی با بازیکنان دارد که این امر می تواند عامل خوبی در پیروزی های آینده تیم باشد.
به گزارش ایرنا، تیم شهرداری ارومیه در هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور جام شهدای منا به پیروزی سه بر صفر مقابل خاتم اردکان رسید.
شهرداری ارومیه هم اکنون با 9 برد و 6 باخت و اندوختن 27 امتیاز به رده چهارم صعود کرد و روز چهارشنبه 15 دی ماه جاری در سالن خانه والیبال میهمان تیم پارسه تهران است.
محمد شاهمیری و علیرضا قریب به عنوان داوران اول و دوم امر قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند و محمد حسن شفقی ناظر این دیدار بود.
7126/2093**خبرنگار: نرگس موذنی حبشی**انتشاردهنده: صابر چهرقانی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.