عباسعلی میرحسینی روز یکشنبه پس از شکست سه بر صفر این تیم مقابل شهرداری ارومیه از هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر کشور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازیکنانم ست اول را پا به پای حریف و کمترین فاصله امتیازی پیش رفتند ولی در ادامه دچار افت فنی و روحی شدند.
وی اظهار کرد: مهمترین عامل باخت ما در ست های دوم و سوم ضعف در سرویس، دفاع و استفاده نکردن صحیح و مطلوب از توپ های برگشتی بود.
وی ادامه داد: هواداران ارومیه ای همواره با تشویق های بی امان خود روحیه بالایی به بازیکنان تیم خودی می دهند و من احترام خاصی برای آنها قائل هستم.
وی افزود: سرویس های بی نقص تیم شهرداری ارومیه علت اصلی باخت بازیکنانم در این دیدار بود چرا که ما را با مشکل دریافت و نرسیدن توپ های صحیح به پاسور مواجه کرد و این امر شیرازه تیم را به هم زد.
به گزارش ایرنا، تیم شهرداری ارومیه در هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور جام شهدای منا به پیروزی سه بر صفر مقابل خاتم اردکان رسید.
شهرداری ارومیه این هفته با 9 برد و 6 باخت و اندوختن 27 امتیاز به رده چهارم صعود کرد و روز چهارشنبه 15 دی ماه جاری در سالن خانه والیبال میهمان تیم پارسه تهران است.
محمد شاهمیری و علیرضا قریب به عنوان داوران اول و دوم امر قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند و محمد حسن شفقی ناظر این دیدار بود.
7126/2093**خبرنگار: نرگس موذنی حبشی**انتشاردهنده: صابر چهرقانی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.