به گزارش خبرنگار ایرنا، نماینده مازندران درچارچوب هفته پنجم این رقابتها، پنجشنبه شب در بابلسر میزبان تیم رده دومی گسترش فولاد تبریز بود و در نهایت میهمان مدعی و سرسخت خود را با نتیجه 3 بر 1 با شکست بدرقه کرد.
تیم بهزیستی مازندران با این پیروزی با کسب 9 امتیاز به تنهایی درصدر جدول رده بندی این رقابت ها باقی ماند.
شاگردان ' نقی مهدوی ' درتیم بهزیستی مازندران دراین دیدار در ست های اول، دوم وچهارم وبا امتیازهای ( 25 بر 22) ، ( 25 بر15) و ( 25 بر 17) با اقتدار رقیب مدعی خود را در کسب پیروزی ناکام گذاشتند.
تیم گسترش فولاد تبریز هم که درچهار دیدار گذشته خود برابر حریفان پیروز شده بود، دراین دیدار فقط توانست ست سوم این دیدار را با نتیجه نزدیک (25 بر 23 ) از حریف نامدار خود امتیاز گرفت.
تیم بهزیستی مازندران در حالی سه امتیاز خانگی برابر گسترش فولاد تبریز را به حساب خود واریز کرد که تیم میهمان از وجود بازیکنان ملی پوش و با تجربه والیبال نشسته کشور در ترکیب خود سود می برد.
نماینده مازندران هم در ترکیب خود از بازیکنان با تجربه ای همچون رمضان صالحی ، مجید لشگری ، مرتضی مهرزاد و سعید ابراهیمی بهره می برد، مزد تلاش های خود را با کسب پنجمین پیروزی متوالی درخانه جشن گرفت.
تیم بهزیستی مازندران در چهار دیدار گذشته خود برابر تیم های پالایش نفت آبادان ، روان کارهای گلستان ، شهرداری اراک و ذوب آهن اصفهان با نتایج مشابه 3 بر صفر پیروز شده بود.
تنها نماینده مازندران در این رقابت ها به عنوان یکی از شانس های اصلی قهرمانی رقابت های امسال لیگ برتر والیبال نشسته باشگاههای کشور محسوب می شود.
درهجدهمین دوره رقابت‌های امسال لیگ برتر والیبال نشسته باشگاه های کشور تیم‌های هیئت فارس، ذوب‌آهن اصفهان، بهزیستی مازندران، پالایش نفت آبادان، شهرداری اراک، گسترش فولاد تبریز و روان‌کارهای گلستان به صورت رفت و برگشت باهم رقابت می کنند.
تیم ثامن الحجج سبزوار در دوره گذشته این رقابتها که هشت تیم حضور داشتند، به مقام قهرمانی دست یافته بود.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654

منبع ‫:‬ ایرنا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.