به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این مسابقات 9 تیم شامل پردیس بافق ، شهدای محمد آباد یزد ، شرکت گاز ، پرسپولیس ابرکوه ، صبای یزد ، سراسازان ابرکوه ، صنعت ایساتیس بهاباد ، پدیده پارسیان و دهیاری خورمیز سفلی مهریز حضور دارند.
این مسابقات زیرنظر فدراسیون فوتبال و هیات فوتبال استان یزد در قالب یک گروه و بصورت دوره ای و رفت و برگشت به مدت 18 هفته در یزد و مناطق و شهرستان های استان برگزار می شود.
در پایان این رقابت ها که در قالب یک برنامه مدون برگزار می شود تیم اول به عنوان نماینده فوتسال استان یزد جواز حضور در رقابت های فوتسال قهرمانی باشگاه های کشور در فصل آینده را کسب می کند.
در هفته اول این مسابقات تیم شرکت گاز با نتیجه چهار بر دو تیم دهیاری خورمیز سفلی شهرستان را شکست و سراسازان ابرکوه و شهدای محمد آباد یزد به نتیحه مساوی یک بر یک رضایت دادند.
همچنین در مسابقه دیگر تیم فوتسال پردیس شهرستان بافق سه بر یک از سد صبای یزد گذشت و کاشی آریا سرام ابرکوه نیز با نتیجه سه بر یک بر تیم پدیده پارسیان غلبه کرد.
در هفته اول مسابقات تیم فوتسال صنعت ایساتیس بهاباد استراحت داشت و ادامه مسابقات در هفته دوم نیز در روزهای چهارشنبه ، پنج شنبه و جمعه 15 لغایت 17 دی ماه پیگیری می شود.
در افتتاحیه این مسابقات که در سالن زمزم یزد برگزار شد ، رئیس هیات فوتبال استان یزد در سخنانی به اهمیت رشته فوتسال ، ظرفیت های یزد و لزوم برنامه ریزی جدی برای برگزاری مسابقات در چارچوب مقررات تاکید کرد.
عبدالرضا دستا گفت: باید از تمام امکانات برای برگزاری منظم و مستمر مسابقات طبق مقررات فدراسیون فوتبال و آیین نامه های داخلی هیات فوتبال استان همراه با برنامه های فرهنگی استفاده کرد.
7536/ 5054 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: بهنام احمدی *
irnayazdd@

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.