به گزارش ایرنا، اسد قاسمی روز یکشنبه در نشست با اعضای شورهای اسلامی شهر و روستای شهرستان ملکشاهی اظهار کرد: شوراها به عنوان منتخب مردم دارای رسالتی مهم و اثر گذار هستند و نقشی سازنده در رفع مسائل و مشکلات مردم دارند.
وی افزود: شورا پتانسیلی عظیم و فرصتی تاریخی ایجاد کرده تا با تعامل با دولت و دستگاه های اجرایی زمینه اجرای برنامه های مهم اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دولت فراهم شود و مسائل و مشکلات مردم به بهترین شکل ممکن پیگیری و رسیدگی شود.
قاسمی از عملکرد دولت تدبیر و امید در شهرستان ملکشاهی دفاع کرد و یادآور شد: چندین پروژه مهم و زیرساختی در این شهرستان در حال اجرا است که نوید بخش توسعه پایدار این منطقه خواهد بود.
به گفته وی، یکی از پروژه های شاخص شهرستان احداث دی کلنیک تخصصی است که فاز اول آن به اتمام رسیده و برای اجرای فاز دوم این پروژه اعتباری بیش از 70 میلیارد ریال تخصیص یافته که پیمانکار طرح در مرحله تجهیز کارگاه است.
فرماندار ملکشاهی اضافه کرد: توسعه و بهسازی حوزه راه از دیگر خدمات شاخص دولت در این شهرستان است که از سال گذشته تاکنون بیش از 80 کیلومتر از راه ها بهسازی و روکش آسفالت شده و پروژه واریانت جاده ترشابه نیز با اعتبار 70 میلیارد ریالی در دست اجرا قرار گرفته است.
قاسمی به پروژه مهم آبرسانی از سد چم گردلان به شهرهای ارکواز، دلگشا و مهر و روستاهای اطراف نیز اشاره کرد و افزود: کل اعتبار ریالی این پروژه بیش از 400 میلیارد ریال است که 6 کیلومتر از خط انتقال آن لوله گذاری شده و برای اجرای فاز دوم این پروژه 160 میلیارد ریال دیگر نیز اختصاص یافته است.
فرماندار ملکشاهی گفت: برای طرح گاز رسانی به 15 روستای این شهرستان نیز 170 میلیارد ریال تامین اعتبار شده و در مرحله مناقصه قرار گرفته است که با اجرای این طرخ اکثر روستاها از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.
شهرستان 25 هزار نفری ملکشاهی در 35 کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد.
خبرنگار: روح اله احمدی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7179/9002

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.